Başlık için listeleme
Toplam kayıt 26533, listelenen: 25326-25345
-
Üniversite-kent kültürel iletişiminde halkla ilişkilerin işlevi bir model olarak Eskişehir-Anadolu Üniversitesi örneği
(Anadolu Üniversitesi, 1994)Bir ülkenin eğitim ve öğretim sistemini oluşturan üniversi- telerin içinde bulunduğu kentin yaşam düzeyini yükseltici ve kamu- oyunu aydınlatıcı bilim, kültür ve sanatsal faaliyetlerini toplumla uzlaştıracak, kurumun ... -
Üniversite-okul ortaklığı
(Anadolu Üniversitesi, 2022)Öğretmenlerin profesyonel gelişiminin bir ayağı olan üniversite okul ortaklığı ülkemizde az değinilen ve pratik olarak az uygulanan bir konudur. Değerlendirmeye konu olan kitap tam da bu noktaya eğilmektedir. Öğretmenlerin ... -
Üniversite-Şehir Etkileşimi Sürecinde Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projeleri: Evde Çocuk Bakan Kadınların Eğitimi Projesi Örneği
(2007)Bu çalışma halkla ilişkilerde yeni bir anlayışın ürünü olarak kurumsal sosyal sorumluluk ve bu doğrultuda hazırlanan evde çocuk bakan kadınların eğitimi ile ilgilidir. İş yaşamında firmalar ve üniversiteler gibi, kurumlar ... -
Üniversite-toplum işbirliğinde öğrenen-ders yönetimi etkileşimi : Second Life (SL) üzerine bir çalışma
(Anadolu Üniversitesi, 2009)Bu araştırma, Üniversite-Toplum İşbirliği çerçevesinde Second Life (SL) sanal platformunda gerçekleşen öğrenen-ders yöneticisi etkileşimi üzerine uzaktan eğitim uzmanlarının görüşlerini almayı amaçlayan bir durum çalışmasıdır. ... -
Üniversitede hediye verme kültürü ve kurumsal değerlere uygun hediyelik eşya tasarımı
(Anadolu Üniversitesi, 2018)Kurum kültür nesnesi, kurumların kültürel özelliklerini barındıran, hediye vermek üzere tasarlanmış eşyadır. Bir üniversitenin hediyeleri, bünyesinde bulunan sanat, tasarım ve teknoloji birikimi aracılığıyla yaratılmış ... -
Üniversitede Kazanılan İletişim Becerilerinin Muhasebe Mesleğindeki Önemi
(2005)İşletmelerin gelişmesine ve büyümesine paralel olarak muhasebenin işlevleri artmış, muhasebede üretilen bilgiler işletme yönetimi ve diğer kullanıcılar tarafından vazgeçilemeyecek kadar önemli bir duruma gelmiştir. Muhasebeden ... -
Üniversiteler ne vaat ediyor? Türkiye’deki üniversitelerin basın ilanları üzerine bir içerik analizi
(2014)Bu çalışma üniversitelerin, aday öğrencileri için sundukları vaatleri ortaya koymayı amaçlamaktadır. Bu amaçla üniversitelerin basın ilanlarındaki reklam metinleri üzerine bir içerik analizi uygulanmıştır. 2011 yılı Temmuz ... -
Üniversiteler Ne Vaat Ediyor? Türkiye’deki Üniversitelerin Basın İlanları Üzerine Bir İçerik Analizi
(Anadolu Üniversitesi, 2014)Bu çalışma üniversitelerin, aday öğrencileri için sundukları vaatleri ortaya koymayı amaçlamaktadır. Bu amaçla üniversitelerin basın ilanlarındaki reklam metinleri üzerine bir içerik analizi uygulanmıştır. 2011 ... -
Üniversitelerde 1982 Öncesi ve Sonrasında Öğretmen Eğitimi ile İlgili Program Uygulamaları
(Anadolu Üniversitesi, 1992) -
Üniversitelerde disiplinlerarası bir yapılanma olarak tasarım laboratuvarları (Design Lab) üzerine durum analizi
(Anadolu Üniversitesi, 2016)Disiplinler arası çalışmalar bir projeden, bir sorunsaldan hareketle mevcutlar arasında bağ kurmayı, ilgili disiplinlerle gerçekleştirilen ortak araştırmaları ve farklı disiplinlerle ortak problemlere çok açılı incelemelerle ... -
Üniversitelerde halkla ilişkiler faaliyetleri, Ankara, Gazi, Hacettepe, Orta Doğu Teknik ve Anadolu Üniversitelerinde halkla ilişkiler
(Anadolu Üniversitesi, 1989)Bu çalışmada üniversitelerde halkla ilişkiler faaliyetlerinin nasıl yürütüldüğü incelenmiştir. Bu amaçla Ankara, Gazi, Hacettepe, Orta Doğu Teknik ve Anadolu Üniversitesinde uygulama çalışmaları yapılmıştır. Dört bölümden ... -
Üniversitelerde ortak zorunlu derslerin öğretiminde uzaktan eğitim uygulamaları
(Anadolu Üniversitesi, 2020)Bu çalışmada; 2018-2019 Eğitim-Öğretim Yılı itibarıyla Türkiye’de mevcut bulunan 119 devlet üniversitesinin, ortak zorunlu derslerin öğretiminde uzaktan eğitim uygulamaları incelenmiştir. Yükseköğretim kurumlarının resmi ... -
Üniversitelerde örgüt kültürü-Osmangazi Üniversitesi'nde örgüt kültürü araştırması
(Anadolu Üniversitesi, 1996)Bu çalışmada, organizasyon üyeleri tarafından paylaşılan temel değer, kural, inanç, davranış, simge, gelenek, alışkanlık ve benzeri öğelerden oluşan ve üyeler arasında iletişimi sağlayan ''Örgüt Kültürü'' konusu üniversiteler ... -
Üniversitelerde Sanat Eğitiminin Gerekliliği
(Anadolu Üniversitesi, 1994) -
Üniversitelerde Uygulanan Başarı Değerlendirme Yaklaşımları
(Anadolu Üniversitesi, 1998)Başarı değerlendirme yaklaşımının seçiminde program hedeflerinin gerçekleştirilmesinin temel kriter olması gerektiğini savunan çalışmada üniversitelerdeki tam öğrenme kriterini esas alan “mutlak değerlendirme” yaklaşımından ... -
Üniversitelerimizde Sanat ve Tasarım Eğitimi
(Anadolu Üniversitesi, 1997) -
Üniversitelerin kurumsal iletişim yönetimi : Anadolu Üniversitesi örnek olay çalışması
(Anadolu Üniversitesi, 2004)İkinci Dünya Savaşı sonrası yaşanan gelişmeler, özellikle globalleşme süreci, pek çok değişikliği beraberinde getirmiştir. Değişen dünyada, yönetim şekilleri de değişim göstermiş, iş dünyasında, teknoloji, şeffaflık, bilgi, ... -
Üniversitelerin Personel İstihdam Politikalarının 2012 Bütçesi ile İlişkisi, Ön Mali Kontrolü ve Alternatif Politika Önerileri
(Anadolu Üniversitesi, 2012)Anayasa’da bilimsel özerkliklerine özellikle vurgu yapılan üniversitelerin mali kaynakları ile görevleri arasında bir denge kurulması zorunludur. Çoğu zaman kendilerine verilen görevleri, yetersiz mali kaynaklar nedeniyle ... -
Üniversitelerin tercih dönemi iletişim stratejilerinde sosyal medyanın yeri
(Anadolu Üniversitesi, 2023)Sosyal medya günümüzde bireylerin yaşantılarını, alışkanlıklarını ve tercihlerini şekillendirdiği gibi kurumların da hedef kitlelerine ulaşma biçimlerini dönüştürmektedir. Hedef kitlesinin bulunduğu mecrada bulunmak isteyen ...