Yazar "Eroğlu, Erhan" için listeleme
-
Örgüt kültürü ve örgütsel iletişim arasındaki ilişkinin örgüte bağlılık ve iş tatminine etkisi ve Başarı Teknik Servis A.Ş.'de bir uygulama
Sarıkamış, Çiğdem (Anadolu Üniversitesi, 2006)Örgütler arası rekabetin hızla arttığı günümüz iş dünyasında, rekabette üstünlüğün dayandığı temeller de değişmektedir. Örgütler rekabette başarının sadece araştırma-geliştirme, modern pazarlama, teknoloji gibi faktörlerle ... -
Örgüt Kültürü ve Örgütsel İletişim Arasındaki İlişkinin Örgüte Bağlılık ve İş Tatminine Etkisi: Başarı Teknik Servis A.Ş'de Bir Uygulama
Eroğlu, Erhan; Sarıkamış, Çiğdem (2008)Örgütler arası rekabetin hızla arttığı günümüz iş dünyasında, rekabette üstünlüğün dayandığı temeller de değişmektedir. Örgütler rekabette başarının sadece araştırma?geliştirme, modern pazarlama, teknoloji gibi faktörlerle ... -
“Örgüt Kültürü” ve “İletişim Doyumu” İle Bireysel Özellikler Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi: Bir Uygulama Örneği
Eroğlu, Erhan; Özkan, Gülden (2009)Güçlü örgüt kültürünün ve yüksek iletişim doyum düzeyinin örgütler üzerindeki olumlu etkileri çok sayıda ancak ayrı ayrı araştırmalarda ortaya konulmuştur. Ancak bu iki önemli unsurun bireysel özelliklerle ve birbirleriyle ... -
Örgütlerde elektronik posta kullanımının örgütsel iletişime etkileri ve Paris İstanbul Dizayn Ajansı'nda bir uygulama örneği
Tekin, Ömer Bilge (Anadolu Üniversitesi, 2009)Örgütsel iletişim her organizasyona göre farklılık gösterebilen ve sürekli gelişen bir kavramdır. Örgütsel iletişim, özellikle iş dünyasında rekabet halinde olan organizasyonların başarısını etkileyen bir faktör halini ... -
Örgütlerde iletişim kalitesini etkileyen faktörlerin değerlendirilmesi
Eroğlu, Erhan (2011)İnsanlığın büyük bir bölümü için çalışmak, yaşam içinde başka herhangi bir etkinlikten çok daha fazla yer tutmaktadır. Modern toplumlarda bir iş sahibi olmak kendine güveni oluşturmak ve korumak konusunda temel taşlardan ... -
Örgütlerde Sosyal Medya Kullanımı: Sosyal Medya Algıları, Amaçları ve Kullanım Alışkanlıkları
Şengöz, Ayhan; Eroğlu, Erhan (2017)Kamu kurum ve kuruluşlarından küçük ölçekli işletmelere kadar tüm örgütler stratejik yönetim, örgütsel iletişim ve halkla ilişkilerini giderek sosyal medya ile uyumlu hale getirmektedirler. Örgütler, sosyal medyanın nasıl ... -
Örgütlerde sosyal medya kullanımı: sosyal medya algıları, amaçları ve kullanım alışkanlıkları
Şengöz, Ayhan (Anadolu Üniversitesi, 2015)Bu çalışma örgütlerin sosyal medya algılarının, kullanım amaçlarının ve kullanım alışkanlıklarının belirlenmesine yöneliktir. Bu kapsamda Eskişehir'de faaliyet gösteren 138 işletmeden elektronik anket yoluyla elde edilen ... -
Örgütsel iletişimin işgörenlerin duygu gösterimlerinin yönetimine olan etkisi
Eroğlu, Erhan (2010)Bu çalışma “duygusal emek” kavramı konusunda yürütülmüştür. 1983 yılında Arlie Russell Hocshchild tarafından kaleme alınan “The Managed Heart: Commercialization of Human Feelings – Yönetilen Kalpler: Duyguların Ticarileştirilmesi” ... -
Örgütsel İletişim Kalitesi İçin Toplam Motivasyon Yönetimi
Eroğlu, Erhan (Anadolu Üniversitesi, 2002)Duvarların yıkıldığı ve dünyanın giderek küçük bir köye dönüştüğü bir ortamda yaşıyoruz. Bu ortamın gereği olarak, kurumlar artık güçlü ve dinamik rakipleri karşılarında bulmuş ve eğer tabir yerindeyse kendi evlerinde ... -
Özel ilköğretim okullarındaki halkla ilişkiler uygulamalarının değerlendirilmesi ve İstanbul Özel Bilfen Çamlıca İlköğretim Okulu'nda bir uygulama örneği
Aycan Yüksel, Yeşim (Anadolu Üniversitesi, 2009)Bir ülkenin kalkınması ve geleceği için en önemli konu, vatandaşların nitelikli eğitimidir. Devlet okullarındaki finansman yetersizliği ve öğrenci fazlalığından kaynaklanan sorunlar, eğitimin kalitesini düşürmekte; özel ... -
Perakende sektöründe hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyeti : Eskişehir'de teknoloji marketinde bir pilot araştırması
Taslacı, Dilek (Anadolu Üniversitesi, 2013)Günümüzde rekabetin de artması ile birlikte perakendeci mağazaların sayısı her geçen gün artmakta ve buna bağlı olarak mağazalarda müşteri memnuniyetinin sağlanması ön plana çıkmaktadır. Müşteri memnuniyeti sağlamanın en ... -
Pozitif psikolojik sermayenin örgütsel bağlılığa etkisi : kamu kurumlarında bir uygulama
Eroğlu, Erhan; Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü; Bozdağ Ateş, Ayşe (Tez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesi, 2018)Bu çalışmanın temel amacı, örgütlerde çalışanların sahip oldukları pozitif psikolojik sermaye ile örgüte olan bağlılıklarını incelemek ve pozitif psikolojik sermaye bileşenlerinden olan umut, öz yeterlik, psikolojik ... -
Sosyal medya güvenilirlik algısının bilgi paylaşma davranışıyla ilişkisi : Anadolu Üniversitesi öğrencileri örneği
Yıldızgörür, Mehmet R. (Anadolu Üniversitesi, 2018)Sosyal medya özellikle genç kullanıcılar için önemli bir bilgi kaynağı konumundadır. Sosyal medyadan edinilen bilgilerin yanlışlığı özellikle sağlık, siyaset veya eğitim gibi konularda risk oluşturabilmektedir. Bu nedenle ... -
Sosyal Medyada Kurum Kimliği Yönetimi: Türkiye'nin En Büyük 500 Şirketi Üzerine Bir Araştırma
Salman, Gülçin; Eroğlu, Erhan (2017)Sosyal medya hem bireyler hem de kurumlar açısından günümüzün en önemli iletişim araçlarından biri haline gelmiştir. İşletmeler, organizasyonlar, kurum ve kuruluşlar sosyal medyayı hedef kitleleri ile iletişim kurmada ... -
Sosyal medyada kurum kimliği yönetimi: Türkiye'nin en büyük 500 şirketi üzerine bir araştırma
Salman, Gülçin (Anadolu Üniversitesi, 2015)Sosyal medya hem bireyler hem de kurumlar açısından günümüzün en önemli iletişim araçlarından biri haline gelmiştir. İşletmeler, organizasyonlar ve kuruluşlar sosyal medyayı hedef kitleleri ile iletişim kurmada önemli bir ... -
Toplam kalite yönetimi ve eğitim alanında uygulanabilirliği
Eroğlu, Erhan (Anadolu Üniversitesi, 1996)20. Yüzyılın başlarında bilimsel bir boyut kazanmaya başlayan yönetim kavramı, diğer disiplinlerin katkılarıyla çok kısa bir süre içinde gelişmiş ve pek çok yeni yönetim modeli ileri sürülmüştür. 90'lı yılların başından ... -
Uluslararası bir grup tarafından satın alınan bir üretim şirketinde yaşanan kültür değişimi sürecinde yöneticilerin iletişimci biçimlerindeki değişmenin çalışanların iletişim doyumuna olan etkisinin incelenmesi
Pişiren, Lütfü (Anadolu Üniversitesi, 2010)Çağımızda kurumlar, rekabette, müşteriye fiyat ve kalite konularında avantajlı koşullar sunmaya çalışmaktadırlar. Bu durum üreticilere var olan durumu ve sistemi değiştirme lüzumunu hissettirmektedir. Ülkemizde işçilik ... -
Yöneticilerin kişilik özellikleri ile kullandıkları ikna ve etkileme taktiklerinin kullanım sıklığı arasındaki ilişkinin değerlendirilmesi
Taşcı, Deniz; Eroğlu, Erhan (2007)Bu çalışmanın amacı, yukarıdan aşağıya doğru iletişimde yöneticilerin hangi ikna ve etki taktiklerini hangi sıklıkla kullandıklarını belirlemektir. Ayrıca bu çalışmada, yöneticilerin kendi kişilik özellikleri ile kullandıkları ...