Gelişmiş Arama

Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3

    • Destinasyon değerinin kuramsal altyapısının oluşturulması 

      Kozak, Nazmi; Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm ve Otel İşletmeciliği Ababilim Dalı; Bayraktaroğlu, Engin (Tez (doktora) - Anadolu Üniversitesi, 2019)
      Tez çalışması üç bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde turizm, seyahat, turist hareketliliği, turist performansı, turist deneyimi ve mekân kavramları tartışılmış, bir mekân olarak destinasyon kavramı ve destinasyon türleri ...
    • Evaluation of Consumer Complaints in Five-Star Hotels: The Case of Eskisehir 

      Complaints arise when a company does not satisfy the expectations of consumers who buy its products or services. From a consumer’s perspective, complaining is a negative act. It is thus very important for enterprises to ...
    • Tourists as meme-seekers: A theoretical approach 

      Anadolu Üniversitesi; 0000-0002-9956-2593; Bayraktaroğlu, Engin (Anadolu Üniversitesi, 2019)
      Tourists seek a variety of experiences and they all participate in tourist mobility in their way. In this study the concept of seeking analysed in the scope of memetics. The tourist meme has identified as a meme that in a ...