Browsing by Author "Uygan, Candaş"
Now showing items 1-3 of 3
-
Development of preservice teachers' content knowledge in geometrical transformations: A teaching experiment
Uygan, Candaş; Köse, Nilüfer Yavuzsoy; Tanışlı, Dilek (Charles University, Fac Educ, 2015)Geometrical transformations is one of the basic learning domains of geometry and mathematics teachers' content knowledge has a big impact on construction of middle school students' knowledge in this context. For this reason, ... -
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Kanıt Bağlamındaki İnançlarının, Kanıtlama Süreçlerinin ve Örnek Kanıtları Değerlendirme Süreçlerinin İncelenmesi1
Uygan, Candaş; Tanışlı, Dilek; Köse, Nilüfer Y. (2014)Bu araştırmanın amacı ilköğretim matematik öğretmeni adaylarının matematiksel kanıtın anlamına ve özelliklerine yönelik inançlarını, kanıtlama ve örnek kanıtların geçerliliğini değerlendirirken yaptıkları muhakeme süreçlerini ... -
Ortaokul öğrencilerinin zihnin geometrik alışkanlıklarının kazanımına yönelik dinamik geometri yazılımındaki öğrenme süreçleri
Uygan, Candaş (Anadolu Üniversitesi, 2016)Bu araştırmanın genel amacı 7. sınıf öğrencilerinin dinamik geometri yazılımında (DGY'de) zihnin geometrik alışkanlıkları (ZGA) kapsamındaki akıl yürütme süreçlerinin gelişimini araştırmaktır. Nitel türdeki bu çalışmada ...