Konu "Advertising" için listeleme
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
-
Bir ünlünün rakip marka reklamlarında yer almasına yönelik tüketici tutumlarının belirlenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2020)Günümüzde markalar, reklamlarında ünlü kullanımına sıklıkla yer vermektedirler. Bu çalışmanın amacı genç tüketicilerin bir ünlünün aynı sektörde ve birbirine rakip olan markaların reklamlarında yer almasına yönelik tutumlarının ... -
Men in Turkey and Their Changing Images in Magazine Advertisements
(İstanbul University, 2017)Today, it is frequently argued in literature that in this century, wherein societies are visibly undergoing rapid change, this change is also effected men. Men are being forced to change due to technological progress and ... -
Offensiveness of Advertising with Violent Image Appeal: A Cross-Cultural Study
(2013)Violent images are often used in advertisements to gain attention and sell products, resulting in complaints to regulatory bodies and concern regarding the effects of these potentially offensive advertisements on society. ... -
Reklam Ajansı Seçim Süreci
(Anadolu Üniversitesi, 2003)Başarılı kabul edilen reklamlar sadece reklam ajanslarının değil, aynı zamanda reklamverenlerin de eseridir. Ajans ve reklamverenin uyumlu çalışması her iki taraf için de kazanımlar içerir. Bunun gerçekleşmesinin ilk adımı ... -
Reklamda Cinsel Çekiciliklerin İletişim Etkisi ile Ahlaki Değerlendirmesine Yönelik Tutum Araştırması
(Anadolu Üniversitesi, 2012)Günümüz reklamcılığında cinsel çekiciliklerin artan kullanımı ile birlikte bu çalışma, LaTour ve Henthorne ile Tai’nin çalışmasını tekrarlayarak, Türkiye bağlamı içerisinde tüketicilerin reklamda cinsel çekiciliklerin ... -
A System Theory’s Approach to Advertising
(Anadolu Üniversitesi, 1995)