Konu "Algılama" için listeleme
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
-
Bireysel Müşteriler Tarafından Algılanan Elektronik Hizmet Kalitesi
(Anadolu Üniversitesi, 2008)Elektronik hizmetler (e-hizmetler), birçok yönden geleneksel türdeşlerinden farklı oldukları için halihazırda kullanılmakta olan hizmet kalitesi modelleri, algılanan e-hizmet kalitesi kavramını açıklamakta yetersiz ... -
Tat algısı için dilden daha fazlası mı gerekli? Tat testi üzerine bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2015)Tüketici davranışları yazınında tat algısı ile ilgili yeterince araştırma bulunmamaktadır. Gıda ve içecek işletmeleri ürünlerine yönelik tüketici tepkilerini anlamaya ve kontrol etmeye çalışmaktadır. Bunun yanında işletmeler ... -
Tüketicilerin Satış Tutundurma Etkinliklerine Yönelik Tutumları Ve Yarar Algılamaları
(Anadolu Üniversitesi, 2004)Satış tutundurma yıllardır uygulanmasına rağmen^pazarlama iletişimi programlarındaki rolü ve önemi son yıllarda artmış bir etkinliktir. Öneminin artışına yol açan bir çok faktörden söz edilebilir. Perakendecilerin artan ...