Konu "Uzaktan öğretim -- Türkiye" için listeleme
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
-
Açık ve uzaktan öğrenenlerin mobil öğrenme okuryazarlık becerilerinin incelenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2017)Bu araştırma, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi'ne kayıtlı açık ve uzaktan öğrenenlerin mobil öğrenme okuryazarlık becerilerinin, demografik özellikleri, teknolojiye erişim olanakları ve tercihleri ile olan ilişkisini ... -
Açıköğretim öğrencilerinin yerleşim alanlarına göre dağılımını belirlemeye yönelik tahmin modeli geliştirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 1999)Günümüzde yapılan istatistiksel çalışmalarda veri derlemenin zorluğu, maliyetin yüksek olması, zamanın kısıtlı olması gibi pek çok nedenden dolayı, tahmin yapma ihtiyacı doğmaktadır. Gelişen tahmin teknikleri yardımıyla ... -
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Polis Meslek Eğitimi Önlisans Programının değerlendirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2007)İçinde bulunduğumuz çağ teknoloji çağıdır. Bilgi bu çağın en önemli öğesidir. Sürekli ve sistemli şekilde ilerleyen çevresel faktörler, nitelikli insana olan gereksinimi artırmıştır. Değişen suç ve suçlu unsurlarına karşı ... -
Sosyal bilimler önlisans programının değerlendirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2002)Sosyal Bilimler Önlisans Programı, 1992-1993 öğretim yılında Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi bünyesinde kurulmuştur. Sosyal Bilimler Önlisans Programı'nda çağdaş yaşama uyum sağlayabilecek, demokratik kurallan ... -
Uzaktan öğretimde kullanılan ders kitaplarının biçimsel özellikleri : (Anadolu Üniversitesi İşletme ve İktisat Fakülteleri örneği)
(Anadolu Üniversitesi, 1996)1980 yılından önce farklı şekillerde uygulanmaya çalışılan ancak başarı elde edilemeyen uzaktan öğretimin Türkiye'deki geçmişi 65 - 70 yıl öncesine kadar uzanmaktadır. Ancak uzaktan öğretim sistemine göre eğitim veren ilk ... -
Yazılı ve görüntülü sembol sistemleriyle yapılan öğretimin örgün ve uzaktan eğitim öğrencilerinin başarısına etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 1999)Bu çalışmanın amacı, farklı sembol sistemlerinin, uzaktan ve örgün eğitim öğrencilerinin başarı, kişisel güven, tutum, materyali tamamlamak için harcadıkları süre ve öğrenme kalıcılığı üzerindeki etkilerini araştırmaktır. ...