Ara
Toplam kayıt 16, listelenen: 1-10
Araştırma Yöntemleri Denizinde Yüzmek: Doktora Öğrencilerinin Erasmus Yoğun Program (IP) Deneyimleri
(2017)
Yoğunlaştırılmış Erasmus Programı: Doktora Çalışmalarında Araştırma Yöntemleri, çeşitli ülkelerin enstitülerini temsil eden öğrenci ve öğretim elemanlarının katıldığı kısa süreli bir programdır. Programın temel amacı, ...
Doktora Öğrencilerinin İlk Nitel Araştırma Deneyimlerinin Günlükler Aracılığıyla İncelenmesi
(2015)
Bu çalışmanın amacı, doktora öğrencilerinin deneyimledikleri ilk nitel araştırma sürecini ve oluşturmaya çalıştıkları nitel araştırmacı kimliklerini yansıtıcı günlükler aracılığıyla anlamaya çalışmaktır. Araştırma analitik ...
Class Teacher Candidates' Skill of Saying No in Relation to Components of Moral Anatomy1
(2016)
Karakter yapımızın bileşenleri, günlük yaşam içerisinde çeşitli davranışlarımızı etkileyebilmektedir. Günlük yaşam içerisinde karakter yapımızdan etkilenen davranışlarımızdan bazıları, ahlaki meselelerle ilgilidir. Bu ...
An investigation of primary school teachers’ beliefs on teaching-learning processes in science and technology course in terms of constructivism
(2012)
Bu çalışmanın temel amacı, sınıf öğretmenlerinin fen ve teknoloji dersine yönelik öğretme-öğrenme inançlarını yapılandırmacılık açısından incelemektir. Araştırma nitel desenlerden fenomenoloji ile gerçekleştirilmiştir. ...
The views of teacher candidates regarding the role of instructor in plagiarizing from Internet in their assignments
(2011)
Bu araştırmada, öğretmen adaylarının ödevlerinde internetten intihal yapmalarında öğretim elemanının rolüne ilişkin görüşleri incelenmiştir. Betimsel nitelikli bu araştırmada, veri toplama aracı olarak anket kullanılmıştır. ...
İlköğretim öğrencilerinin resimlerinde internet algısı
(2009)
Resim yapmak çocuk için duygu ve düşünceleri ile algı ve gözlemlerini yansıtabilmek amacıyla kullandığı samimi bir anlatım dilidir. Çocuklar resimlerinde dış dünyaya ilişkin algılarını ortaya koyarak kendi iç dünyalarına ...
Hayat bilgisi dersi öğretim programının etik bilinç geliştirme açısından öğretmen görüşlerine dayalı olarak değerlendirilmesi
(2013)
Bu araştırmanın amacı, hayat bilgisi dersi öğretim programında etik konusuna ilişkin belirlenen kazanımlar, kişisel nitelikler ve değerler ile yaşam becerilerinin etik bilinç geliştirme yeterliliğine ilişkin sınıf ...
Türk öğretmen adaylarının kültürlerarası deneyimlerinde karşılaştıkları sorunlar: Erasmus değişim programı örneği
(2013)
Bu araştırmada Türk öğretmen adaylarının Erasmus Programı'yla gittikleri ülkelerde karşılaştıkları kültürel sorunları anlamak amaçlanmıştır. Araştırmada fenomenoloji deseni kullanılmıştır. Araştırmaya 2008-2009 öğretim ...
Öğretmen Eğitiminde Portfolyo Değerlendirmenin Kullanımına İlişkin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri
(2006)
Bu araştırmanın amacı, sınıf öğretmeni adaylarının Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretimi I dersinde yaptıkları portfolyo çalışmasına ilişkin görüşlerini belirlemektir. Araştırma, yarı yapılandırılmış görüşmeye dayalı ...
İlköğretim 4. ve 5. Sınıf Öğrencilerinin İnternet Kullanma Durumları
(2003)
Bu araştırmada, ilköğretim 4. ve 5. sınıf öğrencilerinin İnternet kullanma durumları, öğrencilerin, öğretmenlerin ve anne-babaların görüşlerine dayalı olarak ortaya konmaya çalışılmıştır. Araştırma tarama modelinde olup, ...