Kurum Yazarı "Erişti, Suzan Duygu" TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu İçin Listeleme
-
Çocuklarda Teknoloji Odaklı Görsel İletişim ve Dinamik Bir Görsel İletişim Yolu Olarak Dijital Öyküleme
Erişti, Suzan Duygu (2017)Araştırma katılımcı gözlem ve katılımcı tasarım yaklaşımına dayalı olarak geliştirilen dijital öyküleme yaklaşımının küçük yaş grubundaki çocukların görsel iletişim tercihlerini belirleme sürecine yansımalarını belirlemeyi ... -
Effectiveness of online learning environments developed based on the principles of interactive environment design
İzmirli, Özden Şahin (Anadolu Üniversitesi, 2012)Online learning environments are technology-based learning environments which allow learners to develop themselves on their own pace independently of time and place through the instructional content presented via computers ... -
Görsel algı kuramlarına dayalı etkileşimli bir öğretim ortamı tasarımı ve ortama ilişkin öğrenci görüşleri
Anadolu Üniversitesi; Erişti, Suzan Duygu; Uluuysal, Betül; Dindar, Muhterem (Anadolu Üniversitesi, 2013)Etkileşimli öğrenme ortamları, çok yönlü öğretim ve etkileşim olanaklarına sahip, öğrencilerin öğrenmelerini yönlendirebildiği, zaman ve mekandan bağımsız ortamlarıdır. Etkileşimli öğretim ortamlarının niteliğini olumlu ... -
İlköğretim Branş Öğretmenlerinin Web Destekli Öğretim İle İlgili Görüşlerinin İncelenmesi
Bu araştırma, Milli Eğitim Bakanlığı'na bağlı ilköğretim okullarında görev yapmakta olan ve web destekli eğitim deneyimine sahip branş öğretmenlerinin web destekli eğitime yönelik görüşlerini kimi değişkenler açısından ... -
İlköğretim öğrencilerinin resimsel anlatımlarında popüler kültür algısı (Norveç çok kültürlü Fjell ilköğretim okulu örneği)
Erişti, Suzan Duygu (2010)Bu araştırmanın amacı ilköğretim öğrencilerinin resimlerinde ve resimlerine yönelik yazılı anlatımlarına dayalı sanatsal ifadelerinde popüler kültürün etkilerini araştırmaktır. Bu genel amaç kapsamında araştırma öğrencilerin ... -
İlköğretim öğrencilerinin yazılı anlatım ve resimlerinde kültür algıları
Bireylerin kendi değer yargılarını oluşturmalarında önemli bir rolü olan kültürün toplumsal kurumlar aracılığıyla edinilmesi ve bireylerin kültürel sistemlere dahil olup sosyalleşmeleri amaçlanır. Bu süreçte ilköğretim ... -
The Metaphoric Perception of Teacher Candidates Related ‘Fine Arts Teacher’ Concept
Erişti, Suzan Duygu (2017)Bu araştırmanın amacı görsel sanatlar alanındaki öğretmen adaylarının resim-iş öğretmenliği kavramına ilişkin algılarını ortaya koydukları metaforlar ve bu metaforlara ilişkin düşünceleri çerçevesindeki görüşleri aracılığı ... -
Otizm Spektrum Bozukluğu olan Çocuklar için Tasarım Tabanlı Araştırma Yaklaşımına Dayalı Eğitsel Oyun Tasarımı
Teknoloji odaklı ortamlar, Otizm Spektrum Bozukluğu (OSB) tanısı konulmuş ve öğrenme güçlüğü çeken çocukların sosyal etkileşim, iletişim becerileri ve davranış ihtiyaçlarını kişileştirmelerini desteklemektedir. Bilgisayar ... -
Uluslararası erasmus programı çerçevesinde Türkiye’ye gelen sanat ve tasarım öğrencilerinin Türk kültürü algıları
Anadolu Üniversitesi; Erişti, Suzan Duygu (Anadolu Üniversitesi, 2014)Günümüzde çok kültürlü etkileşimler, kültürel farkındalığa dayalı kültürlerarası iletişim ve bağlantıları içermektedir. Bireylerin çok kültürlü bir yaklaşım içerisinde farklı kültürler içerisinde etkin olmak adına kültürel ...