Ara
Toplam kayıt 122, listelenen: 1-10
Investigation of the home heading patterns of families with children with Hearing Impairment: IÇEM case
(2012)
Aileler, çocuklarının okuryazarlıklarının geliştirilmesinde önemli bir rol oynamaktadır. Bu durum çalışmasında işitme engelli çocukların aileleri ile olan okuma örüntüleri incelenmeye çalışılmıştır. Bu bağlamda, çalışmada ...
Öğretmen adaylarının sesbilgisel farkındalıklarına yönelik bir çalışma
(2012)
Bu araştırmanın amacı; öğretmen adaylarının sesbilgisel farkmdalığa ilişkin görüşlerinin üniversitelerine sınıflarına ve cinsiyetlerine göre bir farklılık oluşturup oluşturmadığını, öğretmen adaylarının sesbilgisel farkmdalığa ...
Öğretmen Adaylarının Bilgi ve İletişim Teknolojileri Entegrasyonu Uygulamalarının Dönüştürücü Öğrenme Kuramı Açısından İncelenmesi
(2014)
Öğretmen adaylarının bilgi ve iletişim teknolojileri (BİT) entegrasyonu becerilerini uygulayabilmelerine yönelik lisans programındaki dersler incelendiğinde gerçek ortamda BİT entegrasyonu becerilerini deneyimledikleri tek ...
Teaching Typically Developing Children to Help Their Peers with Various Special Needs via Simulation Activities
(2006)
Bu çalışmanın amacı, normal gelişim gösteren çocuklara özel gereksinimli akranlarına yardım etme becerilerinin öğretilmesinde simulasyon yönteminin etkililiğini sınamaktır. Dokuz yaşında ikişer öğrenciden oluşan üç grup ...
Open Primary Education School Students’ Opinions About Mathematics Television Programmes
(2008)
The purpose of this study was to determine open primary education school students’ opinions about mathematics television programmes. This study indicated that to determine differences among open primary education ...
İşitme engelli gençlere uygulanan dengeli okuma-yazma öğretimi modelinin incelenmesi
(2011)
Son yıllarda tüm dil ve beceri öğretimi yaklaşımlarının birleşimi olarak kabul edilen dengeli okuma yazma yaklaşımı, dil öğretiminde giderek yaygınlaşmaktadır. Okul genelinde gerçekleştirilmiş olan bu eylem araştırmasının ...
Pragmatic Language Skills of Children with Developmental Disabilities: A Descriptive and Relational Study in Turkey
(2014)
Problem Durumu: Gelişimsel alanlar içerisinde iletişim alanı (iletişim alanında da pragmatik dil becerileri), gelişimsel yetersizliği olan çocuklar için en önemli ve aynızamanda en önemli derecede olumsuz anlamda etkilenmiş ...
Problemli Facebook Kullanımında Sosyal ve Duygusal Yalnızlığın Rolü
(2016)
Bu çalışmanın amacı, üniversite öğrencilerinin sosyal ve duygusal yalnızlıkları ile problemli Facebook kullanımları arasındaki ilişkiyi incelemektir. Anadolu Üniversitesinin çeşitli fakültelerinde öğrenim gören 259 (140 ...
Elementary Mathematics Teachers' Knowledge of Students and Teaching Strategies Regarding the Use of Representations
(2015)
Öğrenci bilgisi ve öğretim stratejileri bilgisi öğretmenin sahip olması gereken bilginin temel bileşenleri olarak görülebilir. Bu çalışmada ortaokul matematik öğretmenlerinin öğrencilerin hatalı temsil içeren yanıtlarını ...
Social Studies Teachers' and Students' Perception of the Citizenship and Democracy Education Course
(2016)
Türkiye'de ilköğretim sekizinci sınıflarda okutulan vatandaşlık ve demokrasi eğitimi dersi ile öğrencilerin temel demokratik vatandaşlık yeterlikleri kazandırılması amaçlanır. Bu araştırma, sosyal bilgiler öğretmenleri ve ...