Kurum Yazarı "Kabakçı Yurdakul, Işıl" Makale Koleksiyonu İçin Listeleme
-
Bilişim teknolojileri öğretmen adaylarının teknogerçekçiliklerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Kabakçı Yurdakul, Işıl; Fırat, Mehmet (2013)Bu araştırmanın amacı Bilişim Teknolojileri öğretmen adaylarının teknogerçekçilik düzeylerini sınıf, cinsiyet ve teknoloji kullanım yeterlikleri açısından incelemektir. Bu amaç doğrultusunda araştırmacılar tarafından 3 ... -
Constructing technopedagogical education based on teacher competencies in terms of national standards [Ulusal standartlar açısından teknopedagojik eğitime dayalı Öğretmen yeterliklerinin oluşturulmas]
Kabakçı Yurdakul, Işıl; Odabaşı, Hatice Ferhan; Kılıçer, Kerem; Çoklar, Ahmet Naci; Birinci, Gurkay; Kurt, Adile Aşkım (Ankara University, 2014)In literature, there are a number of technology integration models that could be a conceptual framework for effective technology use in the teaching process. One of these models is Technopedagogical education (Technological ... -
Measuring cognitive load in test items: static graphics versus animated graphics
Dindar, Muhterem; Kabakçı Yurdakul, Işıl; Dönmez, F. İnan (Wiley, 2015)The majority of multimedia learning studies focus on the use of graphics in learning process but very few of them examine the role of graphics in testing students' knowledge. This study investigates the use of static ... -
Öğretmen Adaylarının Bilgi ve İletişim Teknolojileri Entegrasyonu Uygulamalarının Dönüştürücü Öğrenme Kuramı Açısından İncelenmesi
Öğretmen adaylarının bilgi ve iletişim teknolojileri (BİT) entegrasyonu becerilerini uygulayabilmelerine yönelik lisans programındaki dersler incelendiğinde gerçek ortamda BİT entegrasyonu becerilerini deneyimledikleri tek ... -
Transformative learning-based mentoring for professional development of teacher educators in information and communication technologies: An approach for an emerging country
Teacher educators need professional development in effective use of information and communication technologies (ICT) in order to keep up with the changes and developments in ICT and to pose as a model for teacher candidates. ...