Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Reklamlarda Erkeklik: GQ ve Men's Health Dergilerindeki Reklamların Eleştirel Bir Okuması
(2015)
Reklamlar tarafından yaratılan anlam dünyası temsiller, metaforlar ve söylemler üzerinden inşa edilmekte ve reklamın alıcısına sunulmaktadır. Bir kültür içerisinde biçimlenerek alıcıya sunulan reklamlar, temsile yönelik ...
Havayolu Sektöründe Yeni Bir İş Modeli: Bağlı Düşük Maliyetli Havayolu (Airline Within Airline) Modeli Ve Anadolujet Örneği Bağlamında Bir Karşılaştırma
(2015)
Bağlı düşük maliyetli havayolu iş modeli, genellikle büyük ve geleneksel havayolu işletmelerinin çeşitli sebeplerle kendilerine bağlı bir düşük maliyetli havayolu kurmasını ifade etmektedir. Söz konusu bu mantıkla kurulan ...
Sağlık İddiası İçeren Gıda Reklamlarının İletişim Etkisinde Sağlık İlginliğinin Rolü1
(2015)
Günümüzde tüketicilerin sağlıklı beslenme ve sağlıklı yaşama olan ilgisinin artmasıyla birlikte pazarlamacılar ürünlerini farklı şekilde konumlandırmaya, gıda firmaları sağlık iddiası olan ürünler sunmaya başlamışlardır. ...
İnternet Servis Sağlayıcıları Piyasasına Yönelik Yoğunlaşma Analizi
(2015)
Bu çalışmanın amacı, bilgi ekonomisi çerçevesinde değerlendirilen internet servis sağlayıcıları piyasasına yönelik bir yoğunlaşma analizi gerçekleştirmektir. Yoğunlaşma analizi için n-firma yoğunlaşma oranı, Herfindahl- ...
Eskişehir İlindeki Anadolu Liselerinin Göreli Etkinliklerinin Ölçümü
(2015)
Kaynakların rasyonel bir biçimde kullanılması anlamına gelen ve performansın en önemli boyutlarından biri olan etkinliğin ölçümünde kullanılan başlıca yöntemler oran analizleri, parametrik ve parametrik olmayan yöntemlerdir. ...