Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorDağkıran, D.
dc.contributor.editorChova, LG
dc.contributor.editorBelenguer, DM
dc.contributor.editorMartinez, AL
dc.date.accessioned2019-10-18T18:43:20Z
dc.date.available2019-10-18T18:43:20Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.isbn978-84-615-0441-1
dc.identifier.issn2340-1117
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/10211
dc.description3rd International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN) -- JUL 04-06, 2011 -- Barcelona, SPAINen_US
dc.descriptionWOS: 000326292907028en_US
dc.description.abstracten_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherIATED-Int Assoc Technology Education A& Developmenten_US
dc.relation.ispartofseriesEDULEARN Proceedings
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.subjectCritical Thinkingen_US
dc.subjectPeer Feedbacken_US
dc.subjectCooperative Learningen_US
dc.subjectL1 Vs L2en_US
dc.titleThe Impact on Critical Thinking of the Use of L1 and L2 in Peer Feedbacken_US
dc.typeconferenceObjecten_US
dc.relation.journalEdulearn11: 3rd International Conference On Education and New Learning Technologiesen_US
dc.contributor.departmentAnadolu Üniversitesien_US
dc.identifier.startpage7129en_US
dc.identifier.endpage7129en_US
dc.relation.publicationcategoryKonferans Öğesi - Uluslararası - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster