Bütünleşik Pazarlama İletişimi Yaklaşımına Göre Yeni Medya Planlaması Konsepti
Özet
Medya planlaması kavramının doğuşundan itibaren, kuramlar, kavramlar ve kullanılan araçlar büyük değişikliğe uğramıştır. Reklam medyaları, mecraları ya da ortamları tanımı önceleri yalnızca kitle iletişim araçları olan televizyon, radyo, gazete-dergi ve yine reklamcılık için kitlesel ortamlar olan açık hava araçları ile sinemadan oluşmaktaydı. Bu yazıda geleneksel reklam ortamları (kitle iletişim araçları) ile 1990’lı yılların ikinci yarısında ortaya çıkan geleneksel olmayan reklam ortamları tanımları üstünlükleri, zayıf yönleri ve örnekleri ile bütünleşik pazarlama yaklaşımı içinde incelenecektir.
Kaynak
KurguBağlantı
https://hdl.handle.net/11421/1139Koleksiyonlar
- Sayı: 17 [21]