Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorSever, Neşe
dc.date.accessioned2015-02-10T08:36:01Z
dc.date.available2015-02-10T08:36:01Z
dc.date.issued2000
dc.identifier.issn1300543X
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/1140
dc.description.abstractBu yazının amacı pazarlama iletişim karmasında World Wide Web’in yerini ortaya koymaktır. Bunun için World Wide Web’in ne olduğu ve pazarlama iletişimi açısından üstlendiği rol incelenecektir. Web’in pazarlama iletişiminde kullanımına örnekler gösterilen makalede, gelecekte Web’e bağlı olarak reklamcılığın nasıl bir yönelim izleyeceğine ilişkin ipuçları yakalanmaya çalışılmıştır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPazarlama İletişimien_US
dc.subjectAracıen_US
dc.subjectAracı Olaraken_US
dc.subjectWorlden_US
dc.subjectWideen_US
dc.subjectWeben_US
dc.subjectWorld Wide Weben_US
dc.titlePazarlama İletişimi Aracı Olarak World Wide Weben_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalKurguen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kategorisizen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster