Ara
Toplam kayıt 2473, listelenen: 1-10
Analysing the Elementary Science and Technology Coursebook and Student Workbook in Terms of Constructivism
(World Acad Sci, Eng & Tech-Waset, 2008)
The curriculum of the primary school science course was redesigned on the basis of constructivism in 2005-2006 academic years, in Turkey. In this context, the name of this course has been changed as "Science and Technology"; ...
Erken çocuklukta özel egitime ilişkin türkiye'de gerçekleştirilmiş lisansüstü tez çalişmalarinin gözden geçirilmesi
(2009)
[No abstract available]
Effects of an online problem based learning course on content knowledge acquisition and critical thinking skills
(Pergamon-Elsevier Science LTD, 2009)
This study investigated how the online problem based learning (PBL) approach employed in an online learning environment influenced undergraduate students' critical thinking skills (CTS) and content knowledge acquisition. ...
Position of twenty-first century teachers: evaluation in terms of innovation and technology
(Elsevier Science BV, 2009)
Innovation is the key not only for organization to survive but also for both organization and people to compete in information society. Thus, creative and innovative next generation is required indispensably. Therefore, ...
The opinions of academicians regarding distance learning: a sample of Dicle University
(Elsevier Science BV, 2009)
This research is conducted in order to define the opinions of academicians in Dicle University regarding distance learning. This research is carried out with 61 academicians from Ziya Gokalp Egitim Faculty of Education, ...
Eğitsel Bilgisayar Oyunlarının Öğrencilerin Matematik Dersine ve Eğitsel Bilgisayar Oyunlarına Yönelik Tutumlarına Etkisi
(2008)
Bu araştırmanın amacı, ilköğretim öğrencilerine yönelik matematik dersinin oran-orantı konusuyla ilgili eğitsel bilgisayar oyunları geliştirerek, bu oyunların öğrencilerin matematik dersi ve eğitsel bilgisayar oyunları ...
Türkiye'deki Öğretmen Yetiştirme Sistemine Karşılaştırmalı Bir Bakış
(2006)
Bu bildiride, Türkiye'de uygulanmakta olan öğretmen yetiştirme modelinin, farklı ülkelerdeki uygulamalar bağlamında karşılaştırılarak irdelenmesi amaçlanmıştır. Bu amaçla, Türkiye'de halen uygulanmakta olan model, ABD, ...
İlköğretim 5. Sınıf Fen Bilgisi Dersinde Öğrencilere Kazandırılan Öğrenme Stratejilerinin Öğrencilerin Akademik Başarıları Üzerindeki Etkisi
(2006)
Bu araştırmada, ilköğretim 5. sınıf fen bilgisi dersinde öğrencilere ka- zandırılan öğrenme stratejilerinin öğrencilerin akademik başarıları ve ha- tırda tutma düzeyleri üzerindeki etkilerini ortaya koymak amaçlanmıştır. ...
İlköğretim Okul Yöneticilerinin Liderlik Özellikleri
(2002)
Lider, vizyonu, cesareti, bilgi ve deneyimi ile yerinde ve zamanında kesin karar alabilen, mükemmel bir takımı, strateji ve taktik planlan olan ve hesaplı riskler almasını bilen kişidir. Liderlik, üyelerini başarılı bir ...
İlköğretimde I. Kademede Bilimsel Tutum Ve Davranış Kazandırmada Fen Bilgisi Dersinin Etkililiğine İlişkin Öğretmen Görüşleri
(2007)
İlköğretimde mihver derslerden biri olan Fen Bilgisinin temel amaçlarından biri, öğrencilerde bilimsel merakın uyandırılması, bilimsel tutum ve becerilerin geliştirilmesi ve bunların davranışa dönüştürülmesidir. Bu ...