Başlık için Anadolu Üniversitesi Dergileri listeleme
Toplam kayıt 4817, listelenen: 4582-4601
-
Üniversite Müzelerinin Önemi
(Anadolu Üniversitesi, 1999) -
Üniversite Öğrencilerinin Çevre Koruma Vaatleri Ve Çevre Dostu Tüketim Davranışlarının İncelenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2011)Bu çalışmada, üniversite öğrencilerinin çevresel duyarlılıkları, çevreyi koruma vaatleri ve çevre dostu tüketim davranışları; öğrencilerin cinsiyetlerine, ailelerinin yaşadığı yere ve anne-baba eğitim düzeyine göre ... -
Üniversite Öğrencilerinin İşgören Adayı ve Tüketici Olarak Aile İşletmelerine Yönelik Tutum ve Niyetleriyle ilgili Bir Araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2007)Bu çalışmada amaçlanan üniversite öğrencilerinin aile işletmeleri hakkındaki eğitim sonrası kariyer planlarına yönelik ve tüketici olarak tutum ve niyetlerinin ölçülmesi, öğrencilerin demografik özelliklerinin aile ... -
Üniversite öğrencilerinin kariyer sıkıntılarının belirlenmesi üzerine nitel bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2023)Bu araştırmanın amacı üniversite 3. ve 4. sınıfta öğrenim gören üniversite öğrencilerinin kariyer gelişimlerinde yaşadıkları kariyer sıkıntılarına yönelik deneyimlerini incelemektir. Çalışma nitel araştırma desenlerinden ... -
Üniversite öğrencilerinin pandemi dönemi uzaktan eğitim uygulamaları hakkındaki görüşleri (Atatürk Üniversitesi örnekleminde)
(Anadolu Üniversitesi, 2024)Bilgi ve iletişim teknolojilerinin hızla geliştirildiği günümüzde, birçok sektörün bundan etkilendiği gibi eğitim de bu gelişmelerden etkilenmiştir. Web tabanlı öğretim, bilgisayar destekli öğretim, teknoloji tabanlı ... -
Üniversite-okul ortaklığı
(Anadolu Üniversitesi, 2022)Öğretmenlerin profesyonel gelişiminin bir ayağı olan üniversite okul ortaklığı ülkemizde az değinilen ve pratik olarak az uygulanan bir konudur. Değerlendirmeye konu olan kitap tam da bu noktaya eğilmektedir. Öğretmenlerin ... -
Üniversitede hediye verme kültürü ve kurumsal değerlere uygun hediyelik eşya tasarımı
(Anadolu Üniversitesi, 2018)Kurum kültür nesnesi, kurumların kültürel özelliklerini barındıran, hediye vermek üzere tasarlanmış eşyadır. Bir üniversitenin hediyeleri, bünyesinde bulunan sanat, tasarım ve teknoloji birikimi aracılığıyla yaratılmış ... -
Üniversiteler Ne Vaat Ediyor? Türkiye’deki Üniversitelerin Basın İlanları Üzerine Bir İçerik Analizi
(Anadolu Üniversitesi, 2014)Bu çalışma üniversitelerin, aday öğrencileri için sundukları vaatleri ortaya koymayı amaçlamaktadır. Bu amaçla üniversitelerin basın ilanlarındaki reklam metinleri üzerine bir içerik analizi uygulanmıştır. 2011 ... -
Üniversitelerde 1982 Öncesi ve Sonrasında Öğretmen Eğitimi ile İlgili Program Uygulamaları
(Anadolu Üniversitesi, 1992) -
Üniversitelerde ortak zorunlu derslerin öğretiminde uzaktan eğitim uygulamaları
(Anadolu Üniversitesi, 2020)Bu çalışmada; 2018-2019 Eğitim-Öğretim Yılı itibarıyla Türkiye’de mevcut bulunan 119 devlet üniversitesinin, ortak zorunlu derslerin öğretiminde uzaktan eğitim uygulamaları incelenmiştir. Yükseköğretim kurumlarının resmi ... -
Üniversitelerde Sanat Eğitiminin Gerekliliği
(Anadolu Üniversitesi, 1994) -
Üniversitelerde Uygulanan Başarı Değerlendirme Yaklaşımları
(Anadolu Üniversitesi, 1998)Başarı değerlendirme yaklaşımının seçiminde program hedeflerinin gerçekleştirilmesinin temel kriter olması gerektiğini savunan çalışmada üniversitelerdeki tam öğrenme kriterini esas alan “mutlak değerlendirme” yaklaşımından ... -
Üniversitelerimizde Sanat ve Tasarım Eğitimi
(Anadolu Üniversitesi, 1997) -
Üniversitelerin Personel İstihdam Politikalarının 2012 Bütçesi ile İlişkisi, Ön Mali Kontrolü ve Alternatif Politika Önerileri
(Anadolu Üniversitesi, 2012)Anayasa’da bilimsel özerkliklerine özellikle vurgu yapılan üniversitelerin mali kaynakları ile görevleri arasında bir denge kurulması zorunludur. Çoğu zaman kendilerine verilen görevleri, yetersiz mali kaynaklar nedeniyle ... -
Üniversitelerin tercih dönemi iletişim stratejilerinde sosyal medyanın yeri
(Anadolu Üniversitesi, 2023)Sosyal medya günümüzde bireylerin yaşantılarını, alışkanlıklarını ve tercihlerini şekillendirdiği gibi kurumların da hedef kitlelerine ulaşma biçimlerini dönüştürmektedir. Hedef kitlesinin bulunduğu mecrada bulunmak isteyen ... -
Üretici fiyat endeksi ve tüketici fiyat endeksi arasındaki geçişkenliğin derecesi
(Anadolu Üniversitesi, 2014)Üretici fiyat endeksi ve tüketici fiyat endeksi serileri, zaman içerisinde genellikle birbirlerine benzer hareket etmektedirler. Ancak Türkiye ekonomisinin 1987- 2012 dönemi incelendiğinde, 2003 yılı sonrasında iki endeks ... -
Üretim Alternatifi Seçiminde Analitik Hiyerarşi Süreci: Tekstil İşletmesi Örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2005)Bu çalışmada, subjektif değerlendirmelerin de süreç içinde dikkate alındığı karar verme yöntemlerinden olan Analitik Hiyerarşi Süreci kullanılarak, bir tekstil işletmesinin ham kumaş, boyalı kumaş ve perdelik kumaş ... -
Üretim sektöründe veri madenciliği uygulamaları: literatür taraması
(Anadolu Üniversitesi, 2020)Bu çalışma üretim sektöründe yapılan veri madenciliği çalışmalarının (tez, makale, bildiri) bir literatür taraması yapmayı amaçlamaktadır. Üretim sektöründe veri madenciliği uygulamaları üretim süresi tahmini, ürün geliştirme, ... -
Ürün adı değişimi ile yapılan yeniden markalamaya tüketici tepkisi: Pirina yağı üzerine bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2017)Yeniden markalama müşterilerin hafızasında yeni isim, slogan, logo, tasarım veya bunların bileşimi gibi yeni marka elemanlarıyla yeni ve farklı bir konum oluşturmak için yapılan stratejik bir yaklaşımdır. Yeniden ...