Güncel Gönderiler: Anadolu Üniversitesi Dergileri
Toplam kayıt 5141, listelenen: 2141-2160
-
Turkish versus English? İngilizce marka adlarının tüketici tutumları ve satın alma niyeti üzerine etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2017)Marka ismi her gün farklı kaynaklardan gelen ürün bilgileriyle karşı karşıya kalan tüketicilerin daha görmeden ürünle ilgili algılamalarını etkiler. Bu yüzden, bir işletmenin alacağı en önemli pazarlama kararlarından ... -
The meaning of human resource management for hr managers: A metaphor analysis
(Anadolu Üniversitesi, 2017)In this study, it is aimed to determine how HR managers conceptualize HRM through metaphors in Turkey. For this purpose it is revealed the metaphors that human resource managers use with regard to human resource management ... -
Ürün adı değişimi ile yapılan yeniden markalamaya tüketici tepkisi: Pirina yağı üzerine bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2017)Yeniden markalama müşterilerin hafızasında yeni isim, slogan, logo, tasarım veya bunların bileşimi gibi yeni marka elemanlarıyla yeni ve farklı bir konum oluşturmak için yapılan stratejik bir yaklaşımdır. Yeniden ... -
Anadolu Haber, Sayı 631, 04-10 Haziran 2012
(Anadolu Üniversitesi, 2012)Anadolu Haber Gazetesi, Sayı 631, 04-10 Haziran 2012 -
Anadolu Haber, Sayı 630,28 Mayıs-03 Haziran 2012
(Anadolu Üniversitesi, 2012)Anadolu Haber Gazetesi, Sayı 630, 28 Mayıs-03 Haziran 2012 -
Anadolu Haber, Sayı 629, 21-27 Mayıs 2012
(Anadolu Üniversitesi, 2012)Anadolu Haber Gazetesi, Sayı 629, 21-27 Mayıs 2012 -
Anadolu Haber, Sayı 628 (Batı Avrupa Programları Özel), 14-20 Mayıs 2012
(Anadolu Üniversitesi, 2012)Anadolu Haber Gazetesi, Sayı 628 (Batı Avrupa Programları Özel), 14-20 Mayıs 2012 -
Anadolu Haber, Sayı 627, 07-13 Mayıs 2012
(Anadolu Üniversitesi, 2012)Anadolu Haber Gazetesi, Sayı 627, 07-13 Mayıs 2012 -
Anadolu Haber, Sayı 620, 19-25 Mart 2012
(Anadolu Üniversitesi, 2012)Anadolu Haber Gazetesi, Sayı 620, 19-25 Mart 2012 -
Marka deneyimi ve tekrar satın alma niyeti arasındaki ilişkide müşteri tatmininin rolü
(Anadolu Üniversitesi, 2017)Artan rekabet sebebiyle, işletmeler müşterilerini ellerinde tutma konusuna daha fazla odaklanma eğilimindedir. Tüketicilerin değişen doğası, daha uzun ilişkiler için daha fazla çaba harcanmasını gerektirmektedir. İşletmeler ... -
Anadolu Haber, Sayı 621, 26 Mart-01 Nisan 2012
(Anadolu Üniversitesi, 2012)Anadolu Haber Gazetesi, Sayı 621, 26 Mart-01 Nisan 2012 -
Anadolu Haber, Sayı 619, 07-12 Haziran 2012
(Anadolu Üniversitesi, 2012)Anadolu Haber Gazetesi, Sayı 619, 12-18 Mart 2012 -
Anadolu Haber, Sayı 618, 05-11 Mart 2012
(Anadolu Üniversitesi, 2012)Anadolu Haber Gazetesi, Sayı 618, 05-11 Mart 2012 -
Anadolu Haber, Sayı 617, 27 Şubat-04 Mart 2012
(Anadolu Üniversitesi, 2012)Anadolu Haber Gazetesi, Sayı 617, 27 Şubat-04 Mart 2012 -
Anadolu Haber, Sayı 616, 13-26 Şubat 2012
(Anadolu Üniversitesi, 2012)Anadolu Haber Gazetesi, Sayı 616, 13-26 Şubat 2012 -
Anadolu Haber, Sayı 615, 30 Ocak-12 Şubat 2012
(Anadolu Üniversitesi, 2012)Anadolu Haber Gazetesi, Sayı 615, 30 Ocak-12 Şubat 2012 -
Anadolu Haber, Sayı 614, 23-29 Ocak 2012
(Anadolu Üniversitesi, 2012)Anadolu Haber Gazetesi, Sayı 614, 23-29 Ocak 2012 -
Anadolu Haber, Sayı 613, 16-22 Ocak 2012
(Anadolu Üniversitesi, 2012)Anadolu Haber Gazetesi, Sayı 613, 16-22 Ocak 2012 -
Anadolu Haber, Sayı 612, 09-15 Ocak 2012
(Anadolu Üniversitesi, 2012)Anadolu Haber Gazetesi, Sayı 612, 09-15 Ocak 2012 -
Anadolu Haber, Sayı 611, 02-08 Ocak 2012
(Anadolu Üniversitesi, 2012)Anadolu Haber Gazetesi, Sayı 611, 02-08 Ocak 2011