Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorOnay, Atılım
dc.date.accessioned2015-02-16T08:37:17Z
dc.date.available2015-02-16T08:37:17Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.issn1300543X
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/1338
dc.description.abstractTüketici bilincinin hızla yükselmesi tüketicilerin işletmelerden pazarlama faaliyetleri dışında beklentilerini de yükseltmektedir. Müşteri beklentilerinin değişmesi işletmeleri satış odaklı iletişim çabalarından fazlasını yapmaya yönlendirmektedir. Tüketicilerin değişen dünya ve koşullar içerisinde daha iyi, daha yaşanır bir dünya beklentileri kuruluşlar üzerinde sosyal sorumluluklar ele alma konusunda baskı yaratmaktadır. Bu baskı karşısında işletmeler, bulundukları çevre ile bağlantılı farklı iletişim ve etkinlik stratejileri belirleyerek değişik faaliyetlerde bulunabilmektedirler. Ayrıca kurumsal sosyal sorumluluk kavramının "halkla ilişkiler" çalışmaları ile birlikte ele alındığı da görülmektedir. Kavramın ortaya çıkışı halkla ilişkiler faaliyetlerinin de yeniden sorgulanmasına neden olmuştur. Bu çalışma ile kurumsal sosyal sorumluluk kavramı tarihsel süreç içerisinde tanımlanarak; işletmelerin geliştirebilecekleri sosyal sorumluluk stratejileri ele alınmıştır.en_US
dc.description.abstractThe fast rising of the consumer conscience is causing an increase on the expectations of the consumers. In additoon to marketing efforts consumers expecting more from the firms. The changing of the consumer expectations has lead the firms to do more than sale orientated communication efforts, in this changing world and changing conditions, the increasing expectations of consumers about a better life has put some pressure on the corporations to handle more social responsibilities. Under this conditions corporations are determining and executing different communication activities releated to their environments. Besides this it is seen that the concept of social responsibility is taken together with public releations activities. The raising of the concept is caused the review of the public releations activities. In this study the concept of corporate social responsibility is defined in the historical perspective and the social responsibilties which corporations can develop are handled.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSosyal Sorumluluken_US
dc.subjectİşletmeleren_US
dc.subjectHalkla İlişkileren_US
dc.subjectSocial Responsibilityen_US
dc.subjectFirmsen_US
dc.subjectPublic Relationsen_US
dc.titleKurumsal Sosyal Sorumluluken_US
dc.title.alternativeCorporate Social Responsibilityen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalKurguen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kategorisizen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster