Yazar "Uçar, Hasan" için Fakülteler listeleme
-
Flipped Classroom 2.0: Producing and Synthesising the Knowledge
Uçar, Hasan; Bozkurt, Aras (Anı Publishing, 2018)The flipped classroom model is a new method in education by reversing the usual learning and teaching processes. The main purpose of this study is to reveal the opinions and perceptions of the students about the flipped ... -
Pre-Service Efl Teachers' Self-Efficacy Beliefs, Goal Orientations, and Participations in an Online Learing Environment
Uçar, Hasan; Yazici Bozkaya, Müjgan (Anadolu University, 2016)This study examined the pre-service EFL teachers' self-efficacy beliefs, goal orientations, and participations in an online learning environment. Embedded mixed design was used in the study. In the quantitative part of the ... -
Trends in Distance Education Research: A Content Analysis of Journals 2009-2013
Bozkurt, Aras; Akgün Özbek, Ela; Yılmazel, Sibel; Erdoğdu, Erdem; Uçar, Hasan; Güler, Emel; Aydın, Cengiz Hakan (Athabasca University Press, 2015)This study intends to explore the current trends in the field of distance education research during the period of 2009-2013. The trends were identified by an extensive review of seven peer reviewed scholarly journals: The ... -
Uzaktan eğitimde akademik erteleme davranışını ve akademik erteleyicileri anlamak
Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Öğrenme Teknolojileri Ar-Ge Birimi; 0000-0001-9174-4299; Uçar, Hasan (Anadolu Üniversitesi, 2020)Bu araştırmada, uzaktan öğrenenlerin akademik erteleme davranışlarının nedenleri ve bu davranışın üstesinden gelmek için hangi yolları izledikleri incelenmiştir. Çalışmada, nitel araştırma yöntemi bağlamında fenomenoloji ... -
Uzaktan eğitimde akademik erteleme davranışının üstesinden gelmek için motivasyon, eylem ve başarı modelinin kullanımı
Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi; 0000-0001-9174-4299; 0000-0002-4520-642X; Uçar, Hasan; Bozkurt, Aras (2018)Uzaktan eğitim yoluyla ders alan öğrenenlerin ve bu yolla verilen derslerin sayısı her geçen gün artmaktadır. Bu yöntemle verilen derslerin ve ders alan öğrenenlerin sayısı göz önüne alındığında, bu ortamlardaki öğrenenlerin ... -
Uzaktan eğitimde ARCS-V motivasyon tasarımı modelinin kullanımı
Uçar, Hasan (Anadolu Üniversitesi, 2016)Uzaktan eğitim sisteminde başarıyı etkileyen birçok faktör bulunmaktadır. Motivasyon bu faktörlerin en önemlilerinden biridir. Uzaktan eğitimde öğrenenlerin dersten ayrılması, dersi tamamlayamaması ve başarısız olması ... -
Uzaktan eğitimde öğrencilerin çevrimiçi akademik yardım arama davranışları ve başarı yönelimleri
Anadolu Üniversitesi; Uçar, Hasan (Anadolu Üniversitesi, 2020)Bu çalışmada, uzaktan eğitimde öğrencilerin çevrimiçi akademik yardım arama davranışları, başarı yönelimleri ve bu faktörler arasındaki ilişkinin incelenmesi amaçlanmıştır. Çalışma, nicel yönteme dayalı olarak tarama modeli ... -
Uzaktan öğrenenlerin eylem yeterlik düzeylerinin incelenmesi
Uçar, Hasan (Anadolu Üniversitesi, 2020)Açık ve uzaktan öğrenme ortamlarında başarı için gerek şart olarak kabul edilen eylem yeterliği faktörü, öğrenme motivasyonunun önemli bir parçası ve öğrenen başarısının tamamlayıcısı olarak kabul edilmektedir. Bu bakış ...