Ara
Toplam kayıt 7, listelenen: 1-7
Satın alma fonksiyonunun değişen rolu ve stratejik önemi: Üç orta ölcekli işletmede karşılaştırmalı analiz
(2010)
Artan rekabet, işletmelerin stratejik yönetim üzerine daha fazla eğilmelerini zorunlu kılmıştır. İşletmeyi bir sistem olarak ele alan stratejik yönetimin başarısı, bu sistemin her parçasının belirlenen amaçlara hizmet ...
Tutuculuğun kurumsal yönetim anlayışı üzerindeki etkileri
(2010)
Bu çalısmanın amacı, tutuculugun kurumsal yönetimin amaçlarının gerçeklestirilmesinde etkili olabilecegi alanları degerlendirmektir. Tedbirli davranmak anlamına gelen tutuculuk, kurumsal yönetimin esitlik, seffaflık, hesap ...
Yatırımcı ilişkileri yönetimi uygulamaları
(2010)
Bu çalışmanın amacı Yatırımcı İlişkileri Yönetiminin yeni uygulama alanlarını belirlemek ve şirketlerin uygulamaları ile karşılaştırmaktır. Asimetrik bilgi dağılımından kaynaklanan belirsizliklerin ortadan kaldırılmasında ...
Analitik ağ süreci yaklaşımı ile Türkiye ' de beyaz eşya sektörünün pazar payı tahmini
(2010)
Bu çalışmada, analitik ağ süreci kullanılarak Türkiye’deki beyaz eşya sektöründe yer alan üç büyük firmanın pazar payları tahmin edilmeye çalışılmıştır. Bu firmalar beyaz eşya sektöründe son derece rekabetçi firmalardır. ...
Yatırımcı ilişkileri yönetiminde iletişim ve bilgi teknolojilerinin rolü: İMKB 50 endeksi uygulaması
(2010)
Geleneksel yönetim anlayışının yetersiz hale geldiği günümüz iş dünyasında işletmeler paydaşlarına karşı en hızlı ve en etkin tepkiyi vererek ilişkilerini sürdürebilir kılmanın ve uzun vadede varlığını sürdürebilmenin ...
İnternet ekonomisi ve kurumsal sürdürülebilirlik
(2010)
İnternet, toplumun her alanında etkisini gösteren ve yaşamın sınırlarını ve işleyişini yeniden biçimlendiren bir unsur olarak ekonomi ve iş dünyasında da önemli bir yer teşkil etmektedir. İnternet’in yarattığı yeni ekonomi ...
Türkiye'deki akademik araştırma dergilerinde muhasebe alanında yazılmış makalelerin analizi: 2000-2008
(2010)
Bu çalısmanın amacı Türkiye’deki akademik arastırma dergilerinde basılmıs olan muhasebe ile ilgili makalelerin analizinin yapılması ve buna bağlı olarak eğilimlerin saptanmasıdır. Toplanmıs olan ve veri olarak kabul edilen ...