Advanced Search

Show simple item record

dc.contributor.authorÖztürk, Ali
dc.date.accessioned2015-02-17T15:28:36Z
dc.date.available2015-02-17T15:28:36Z
dc.date.issued2001
dc.identifier.issn1300543X
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/1424
dc.description.abstractYaparak, yaşayarak öğrenmeye dayalı eğitim-öğretim etkinliklerinin bireyi özgür ve özgün düşünce geliştirmeye yönlendirdiği düşünülmektedir. Yaratıcı düşüncelere sahip bireylerden oluşmuş toplumların varlığı ise izledikleri insan yetiştirme modeli, yöntem yaklaşımı ve araçlarla açıklanabilir. Eğitim-öğretim ortamlarında geleneksel anlayışların dışında bir yaklaşım olarak yaratıcı dramanın katılımcı merkezli oluşu, yeni öğrenme tekniklerine de olanak sağlamaktadır. Bu çalışmada yaratıcı dramanın yeni bir yaklaşım olarak eğitim-öğretim ortamlarında kullanılmasının gerekliliği üzerinde durulmuş, tarihçesi, tanımı, uygulama süreçleri, eğitimde kullanılış biçimi, tiyatroyla ilişkisi, özellikleri ve genel amaçları açıklanmaya çalışılmıştır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectÖğretimen_US
dc.subjectEğitim Öğretimen_US
dc.subjectYeni Bir Yaklaşımen_US
dc.subjectYaratıcı Dramaen_US
dc.titleEğitim Öğretimde Yeni Bir Yaklaşım: Yaratıcı Dramaen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalKurguen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kategorisizen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record