Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Faculties' information and communication technologies action competencies
(2012)
Problem durumu BİT eylem yeterliliğini, “bireylerin fark ettikleri toplumsal sorunları çözebilecek demokratik eylemleri seçme ve gerçekleştirmede kişisel çıkarlarını gözetmeksizin BİT yeter liklerini etkin bir biçimde işe ...
Öğretmen Adaylarının Bireysel Yenilikçilik Profilleri ve Teknoloji Tutum Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
(2015)
Bu çalışmanın amacı, öğretmen adaylarının bireysel yenilikçilik profilleri ile teknoloji tutum düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesidir. Tarama modeli ile desenlenen bu araştırmada, tabakalı örnekleme yöntemi ...
Pedagogical Formation Program Students' Perceptions of Social Network Concept
(Fac Teacher Education, 2018)
The aim of the present study is to reveal the perceptions of pedagogical formation program students of the concept of social networks through metaphors. The study was conducted with 70 students attending the pedagogical ...
Faculties' Information and Communication Technologies Action Competencies
(Anı Yayıncılık, 2012)
Problem Statement: Information and Communication Technologies Action Competence (ICTAC) is defined as "individual's motivation and capacity of using information and communication technologies (ICTs) in course of critically ...
Faculty Members' Views on Academic Activities
(Anı Yayıncılık, 2012)
Problem Statement: Providing an integrated viewpoint to academic activities related to instruction, research, community service, and administration and determining academicians' views on these academic activities will ...
The current state of digitalization: Digital native, digital immigrant and digital settler
(2013)
21. yüzyılda eğitim, gerek öğrenci gerekse öğretmen boyutunda dijital bir bölünmeyi yaşamaktadır. Endüstriyel çağın öğrencileri olan “dijital göçmenler” den birçok anlamda farklılıklar gösteren ve dijital kültür içinde ...