Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorŞimşek, Ali
dc.date.accessioned2015-02-18T11:20:41Z
dc.date.available2015-02-18T11:20:41Z
dc.date.issued2000
dc.identifier.issn1300543X
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/1434
dc.description.abstractBir süreç olarak öğretim tasarımı, belli bir kitlenin eğitim gereksinimlerinin saptanması ve bunları giderebilmek amacıyla etkili öğrenme sistemlerinin geliştirilmesidir. Bu süreçte yapılan çalışmaları beş aşamada özetlemek olanaklıdır. Bunlar çözümleme, tasarımlama, geliştirme, uygulama ve değerlendirmedir. Bu aşamaların her birinin kendi içinde alt adımları da vardır. Son yıllarda öğretim tasarımı alanında yeni bazı eğilimler göze çarpmaktadır. Bunların başlıcaları bilgisayarlı tasarım, yapıcı paradigma, kubaşık etkinlikler, çokortamlı öğrenme sistemleri, durumlu modeller, etki değerlendirmesi, kariyer merdiveni ve performans mühendisliğidir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectÖğretimen_US
dc.subjectTasarımen_US
dc.subjectÖğretim Tasarımen_US
dc.subjectYenien_US
dc.subjectYaklaşımlaren_US
dc.subjectYeni Yaklaşımlaren_US
dc.titleÖğretim Tasarımında Yeni Yaklaşımlaren_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalKurguen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kategorisizen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster