Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorErsoy, Arife Figen
dc.contributor.authorKaya, Erdoğan
dc.date.accessioned2019-10-19T17:27:14Z
dc.date.available2019-10-19T17:27:14Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.issn1300-8811
dc.identifier.urihttp://www.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/T0RrMk1qRXg=
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/14515
dc.description.abstractBu araştırma, Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının (2004) uygulama sürecine ilişkin öğrenci görüşlerini belirlemeyi amaçlamaktadır. Araştırmaya, Eskişehir il merkezinde bulunan farklı sosyo-ekonomik yapıdaki yedi ilköğretim okulunda 5. sınıfta öğrenim gören 191 öğrenci katılmıştır. Araştırma verileri açık uçlu sorulardan oluşan bir anket ile toplanmıştır. Veriler, betimsel analiz tekniği ile çözümlenmiştir. Araştırma sonucunda, Sosyal Bilgiler dersinde öğrencilerin zevk alarak öğrendikleri ve daha katılımcı oldukları ancak, ders kitapları ve araştırma ödevlerinde çeşitli sorunlar yaşadıkları belirlenmiştir.en_US
dc.description.abstractThis study aimed at examining students' perceptions of the application process of the elementary social studies curriculum. A total of 191 fifth-grade students from seven elementary schools with different socio-economical status in Eskişehir participated in the study. The research data were collected with the use of a survey that included open-ended questions. The data were analyzed through descriptive techniques. As a result of the data analysis, it was revealed that students learned the lessons in enjoyment and looked more willing to participate in the course of Social Studies. However, various problems were determined regarding the course books and research assignmentsen_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectEğitim Araştırmalarıen_US
dc.titleSosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının (2004) Uygulama Sürecine İlişkin Öğrenci Görüşlerien_US
dc.title.alternativeStıdent' Perceptions of Application Process of the Elementary Scial Studies Curriculum (2004)en_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalKastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisien_US
dc.contributor.departmentAnadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesien_US
dc.identifier.volume17en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage71en_US
dc.identifier.endpage86en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US]
dc.contributor.institutionauthorErsoy, Arife Figen


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster