Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorYıldırım, Özgür
dc.date.accessioned2019-10-19T17:27:22Z
dc.date.available2019-10-19T17:27:22Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn1303-0876
dc.identifier.urihttp://www.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TWpZeE1qSTFOUT09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/14561
dc.description.abstractYabancı dil sınıflarındaki öğrencilerin farklı altyapılardan gelmeleri bütün öğrencilerin ihtiyaçlarına cevap verebilecek tek bir dil öğretim metodunun dizayn edilmesini çok zor hale getirmektedir. Dil öğretim metodlarına getirilecek esnek ve farklılıkları kucaklayıcı yaklaşımlar bu sorunun çözümü için anahtar olabilir. Yabancı dil öğretimi hakkında özel makaleler yazmamış olmasına rağmen, Rus düşünür Mikhail Bakhtin'in dil ve iletişim hakkındaki fikirleri yabancı dil eğitimi alanındaki öğretmen ve araştırmacılara yardımcı olabilir. Bu makalenin amacı literatürde belirtilen dörten_US
dc.description.abstractLanguage learners come to language classrooms with so many diverse needs that it is almost impossible for a single language teaching method to address all those needs. One way of dealing with the difficult task at hand might be to bring a more flexible and a more diversity-embracing approach to language teaching methods. Although he never wrote about language teaching in particular, Russian scholar Mikhail Bakhtin’s (18951975) thoughts on language and communication could provide some useful insights to researchers and teachers in the field of language learning and teaching. The purpose of this paper is to take a look at the major language teaching methods from a Bakhtinian perspective, and to discuss some implications of Bakhtin’s ideas for the modern language classroom. It was hoped that the discussion of Bakhtin’s ideas via concepts familiar to language teachers and researchers could contribute to the better understanding of those ideasen_US
dc.language.isoengen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSosyal Bilimleren_US
dc.subjectDisiplinler Arasıen_US
dc.titleA Look at the Major Language Teaching Methods from a Bakhtinian Perspectiveen_US
dc.title.alternativeDil Öğretim Metodlarına Bakhtin Perspektifinden Bir Bakışen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalAnadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisien_US
dc.contributor.departmentAnadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesien_US
dc.identifier.issueÖzel Sayıen_US
dc.identifier.startpage131en_US
dc.identifier.endpage136en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US]
dc.contributor.institutionauthorYıldırım, Özgür


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster