Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorMiddleton, James A.
dc.contributor.authorHelding, Brandon
dc.contributor.authorMegowan-Romanowicz, Colleen
dc.contributor.authorYang, Yanyun
dc.contributor.authorYanık, Bahadır
dc.contributor.authorKim, Ahyoung
dc.contributor.authorOksuz, Cumali
dc.contributor.editorMiddleton, JA
dc.contributor.editorCai, J
dc.contributor.editorHwang, S
dc.date.accessioned2019-10-19T21:02:55Z
dc.date.available2019-10-19T21:02:55Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.isbn978-3-319-07716-1 -- 978-3-319-07715-4
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-07716-1_12
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/15306
dc.descriptionWOS: 000374494500013en_US
dc.description.abstracten_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherSpringer International Publishing Agen_US
dc.relation.ispartofseriesResearch in Mathematics Education-Series
dc.relation.isversionof10.1007/978-3-319-07716-1_12en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.titleA Longitudinal Study of the Development of Rational Number Concepts and Strategies in the Middle Gradesen_US
dc.typebookParten_US
dc.relation.journalLarge-Scale Studies in Mathematics Educationen_US
dc.contributor.departmentAnadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümüen_US
dc.identifier.startpage265en_US
dc.identifier.endpage289en_US
dc.relation.publicationcategoryKitap Bölümü - Uluslararasıen_US]


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster