Der begrift '' Fremd '' und fremde nationen in Ausdrücken der Türkischen studierenden
Abstract
Bu çalışmada 96 Türk üniversite öğrencisinin yabancı kavramını nasıl dile getirdiği ve yabancı ulusları nasıl betimlediği sorgulanmıştır. Önce kavramlar tartışılmış ve görüşme tekniği ile yapılan uygulama sonuçları değerlendirilmiştir. Öğrenilen yabancı dilin, yabancının ve yabancı ulusların tanımlanma ve dile getirilmesinde etkili olduğu saptanmıştır. In this study it is examined how university students utter the concept of foreigner and describe foreign nations. The study contains ninety six Turkish university students. Concepts were discussed and these concepts were applied to the students via halforiented method, then application results were analyzed. At the end of the study it is determined that learned foreign language is effective on defining arid uttering foreigners and foreign nations.
Source
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi DergisiVolume
3Issue
32URI
http://www.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/T1RZeU5EUTA=https://hdl.handle.net/11421/15447