Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorErdiken, Behram
dc.date.accessioned2019-10-19T21:03:35Z
dc.date.available2019-10-19T21:03:35Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.issn1303-0493
dc.identifier.urihttp://www.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/T0RBeU9UWTI=
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/15614
dc.description.abstractİşitme engelli bireylerin dil becerilerini geliştirmede yazılı anlatım öğretiminin katkısı vardır. İşitme engelli öğrencilere yazılı anlatım öğretimi ile ilgili araştırma verileri dil öğretiminde eksiklik olduğunu göstermektedir. Yazılı anlatım öğretiminde çeşitli yaklaşımlar vardır. Bunlardan biri beceri temelli yaklaşımdır. Beceri temelli yaklaşım, okuma ve yazmada gelişimsel olarak önemli olan belli becerilere odaklaşır. Dengeli okuma-yazma yaklaşımı tüm dil ve beceri temelli yaklaşımların birleşimidir. Bu makalede: işitme engelli bireylerle yapılan, yazma süreci konulu araştırma alan yazını ve yazma öğretimi yaklaşımlarından "Yazma Çalışma Grubu Modeli" betimlenmiştir. Ayrıca, bir yazma değerlendirme aracı tanıtılmıştır.en_US
dc.description.abstractDeveloping language skills is the responsibility of writing instruction to hearing impaired individuals. The research data on writing instruction to hearing impaired students have pointed out that there is an insufficiency in language instruction. There are several approaches in writing instruction. The skill based approach stresses focusing on specific skills identified as developmentally important in reading and writing. The balanced literacy approach is the combination of the whole language and skill based approaches. This article: has described the literature about hearing-impaired individuals in writing, the approaches of writing instruction. In addition, it introduces a tool developed for assessing written expressions.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectEğitim Araştırmalarıen_US
dc.titleİşitme Engelli Öğrencilere Yazma Öğretim Süreci ve Değerlendirmeen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalAbant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisien_US
dc.contributor.departmentAnadolu Üniversitesi, Engelliler Entegre Yüksekokuluen_US
dc.identifier.volume6en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.startpage1en_US
dc.identifier.endpage18en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US]


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster