Ara
Toplam kayıt 10, listelenen: 1-10
The Views of Pre-Service Teachers Regarding the Student of Future
(IATED-Int Assoc Technology Education A& Development, 2012)
…
Ict Action Competence in Teacher Education
(IATED-Int Assoc Technology Education A& Development, 2011)
The digital age brings about several advantages in our lives in addition to the societal problems like the climate change, global warming and the digital divide. These problems are rooted in the way we pursue our lives ...
Okul Rehber Öğretmenleri Gözünden İlköğretim Öğrencilerinin Karşılaştıkları Çevrimiçi Riskler
(2017)
Günlük yaşamın bir parçası olmaya başlayan dijital teknolojiler beraberinde çevrimiçi riskleri de getirmektedir. Çevrimiçi risklere bakıldığında siber zorbalık, uygunsuz iletişim, uygunsuz içeriklere maruz kalma, kişisel ...
Küreselleşen Dünyada Akademisyen Olmak
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
Küreselleşme, her alanda olduğu gibi, akademisyenlik alanında da dönüşümler meydana getirmektedir.
Bu bağlamda, akademisyenliğin yeniden tanımlanması veya kavramlaştırılması büyük önem
taşımaktadır. Bu çalışmada, öncelikle ...
Çevrimiçi Ortamlarda Araştırma Toplulukları: Öğretim Üyeleri İçin Bir Yol Haritası
(2016)
Çevrimiçi öğrenme uygulamalarının artan bir ivmeyle eğitim ortamlarında kullanılması; çevrimiçi öğrenme ortamlarına yönelik bir teorik çerçevenin geliştirilmesi gereksinimini doğurmuştur. Garrison, Anderson ve Archer'ın ...
Constructing technopedagogical education based on teacher competencies in terms of national standards [Ulusal standartlar açısından teknopedagojik eğitime dayalı Öğretmen yeterliklerinin oluşturulmas]
(Ankara University, 2014)
In literature, there are a number of technology integration models that could be a conceptual framework for effective technology use in the teaching process. One of these models is Technopedagogical education (Technological ...
Mentörlükte Yeni Bir Yaklaşım: E-Mentörlük
(Anadolu Üniversitesi, 2012)
Başlangıcı tarihte çok eskilere dayanan ve öğrenmenin aktarılması esasına dayanılan mentörlük bütün paydaşların gelişimine olumlu katkı sağlayan ve paydaşlar arasındaki etkileşimi iyileştiren bir yaklaşımdır. Gelişen ...
Opportunities for students with disabilities in higher education institutions in Turkey: Where is ICT?
(International Journal of Special Education, 2016)
Students with disabilities should have equal opportunities to participate in higher education as well as students without disabilities. These opportunities are mentioned in a number of various international conventions ...
A TPACK Course for Developing Pre-Service Teachers' Technology Integration Competencies: From Design and Application to Evaluation
(Igi Global, 2013)
Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) is one of the technology integration models that focuses on effective technology integration related to teacher competencies. This model is based on the interaction and ...
Development of Mobile Skill Teaching Software for Parents of Individuals with Intellectual Disability
(2014)
Bu araştırmanın amacı, zihin engelli bireylere günlük yaşam becerilerinin öğretiminde ebeveynlerin kullanımına yönelik mobil beceri öğretimi yazılımı geliştirmektir. Araştırmada tasarım tabanlı araştırma yöntemi kullanılmıştır. ...