Ara
Toplam kayıt 12, listelenen: 1-10
Çevrimiçi öğretim materyali geliştirme ve uygulama süreçlerinin incelenmesi : İngilizce dersi örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Araştırmanın amacı, bir İngilizce öğretmeni tarafından çevrimiçi ortamlar aracılığıyla 9. sınıfın bir dönemlik İngilizce öğretim programına yönelik materyallerin geliştirilmesi sürecinin ve geliştirilen materyallerin öğretme ...
Öğretim elemanlarının web 2.0 teknolojileri kullanımlarına yönelik tersine mesleki gelişim programının tasarlanması ve uygulanması
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Değişim hızının erişim hızıyla sürekli artma potansiyelini de beraberinde getirdiği günümüz koşullarında, eğitimciler derslerinde teknolojik araç ve süreçleri kullanım konusunda sürekli desteğe ihtiyaç duymaktadırlar. ...
İlköğretim branş öğretmenlerinin öğretim sürecinde çevrimiçi ders materyallerini kullanma durumlarını etkileyen faktörler
(Anadolu Üniversitesi, 2013)
Okullarda gerçekleşen teknolojik dönüşüm ve eğitim teknolojilerinin sayısındaki artış, öğretmenlerin öğretim sürecinde çevrimiçi ders materyallerini kullanmalarında, hangi faktörlerin ne kadar etkili olduğunun belirlenmesi ...
Çevrimiçi ortamda oluşturulan dijital öyküleme etkinliklerine ilişkin öğretmen adayları ve ilköğretim öğrencilerinin görüşlerinin incelenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2014)
Bu araştırmanın amacı çevrimiçi dijital öyküleme etkinliklerinin Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri (BÖTE) öğretmen adayları tarafından ilköğretim altıncı sınıf öğrencilerine uygulanması sürecinde öğretmen adayları ve ...
Uluslararası öğrencilerin kültürel uyum sürecine yönelik bir çevrimiçi oryantasyon uygulamasının geliştirilmesi ve etkililiğinin incelenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2014)
Uluslararası öğrenciler öğrenim amaçlı olarak misafir oldukları ülkelerde birçok sorunla karşılaşmaktadır. Bu sorunların çözümünde uluslararası öğrencilere danışmanlık hizmeti vermek için üniversitelerin bünyelerinde ...
Bilişim teknolojileri öğretmen adayları arasında çevrimiçi sosyal ağların öğretim amaçlı kullanımı
(Anadolu Üniversitesi, 2014)
Bu çalışmanın temel amacı, bilişim teknolojileri (BT) öğretmen adaylarının yoğunlukla kullandıkları çevrimiçi sosyal ağların (ÇSA’ların) öğretim amaçlı kullanımını bir yenilik olarak kabul etme süreçlerinin değerlendirilmesidir. ...
Eğitsel web sitelerinin görsel tasarım kriterlerine ve kullanıcılara sunulan hizmetlere göre değerlendirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2004)
Bu araştırmayla, eğitsel web sitelerinin, Web Tasarım-Ölçeği'nde yer alan kriterleri karşılayıp karşılamadıkları incelenmiştir. Araştırma, tesadüfi örnekleme yoluyla seçilen 100 adet eğitsel web sitesinin değerlendirilmesi ...
Fen bilgisi öğretmenlerinin Web tabanlı öğretime ilişkin görüşlerinin belirlenmesi : ilköğretim 8. sınıf fen bilgisi dersi maddedeki değişim ve enerji ünitesinin Gagne'nin öğretim modeline göre Web tabanlı öğretimi
(Anadolu Üniversitesi, 2004)
Son yıllarda öğretmen merkezli eğitim anlayışından öğrenci merkezli eğitim anlayışına doğru yönelme, öğrencinin öğrenme sürecine etkin katılımı gibi çağdaş eğitim anlayışlarının gelişmesi, Fen Bilgisi dersinin görsel, ...
Bir üniversite web sayfasını tasarlama ve geliştirme : üniversite öğretim elemanlarının üniversite web sayfalarına ilişkin görüşleri
(Anadolu Üniversitesi, 2002)
Bu çalışma, üniversite öğretim elemanlarının bir üniversite web sayfasında olması gerekenlere ilişkin görüşlerini saptamayı amaçlayan niteliksel bir araştırmadır. Bu araştırmaya iki farklı üniversiteden toplam yirmi sekiz ...
Oluşturmacılığa dayalı çevrimiçi destekli öğretim : bir eylem araştırması
(Anadolu Üniversitesi, 2005)
Bu araştırmada oluşturmacı öğrenme yaklaşımı temel alınarak düzenlenen çevrimiçi destekli Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme dersinin hazırlık, işlem ve ürün aşamalarındaki içerik, ortam, öğrenci, öğretim elemanı ...