Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
An Exploratory Study about Consumers' Responses to Functional Foods in Turkey
(Int Management Development Association-Imda, 2007)
Nowadays consumers consider health benefits as an important purchasing factor for food products and prefer health-enhancing foods. Recently various companies have started to introduce new functional foods to the Turkish ...
Comparing Non-Users, Moderate Users and High Users of Self-Service Technologies in an Emerging Economy
(Springer Int Publishing Ag, 2016)
…
Sanat ve Pazarlamanın "Sıra Dışı" Birlikteliği
(2015)
Bu çalışma sanat ve pazarlama birlikteliğini tarihsel süreçte yaşanan tartışmalar ışığında incelemekte ve 'sanat pazarlaması'nın geleneksel pazarlamadan farklarını belirleyerek doğru tanımlara ulaşmayı hedeflemektedir. Bu ...
Sanat Dünyasının Kültürel Aracıları: Türkiye?Deki Sanat Galerilerinin Profili
(2015)
Bu araştırmanın amacı Türkiye'deki sanat galerilerinin özelliklerini betimlemek, sanat galerilerinin pazarlama araç ve faaliyetlerinden yararlanma düzey ve biçimlerini ortaya koymak ve sanat galerilerinin p ...
Sales promotion practices of consumer goods companies in an advanced developing country
(1998)
In recent years, manufacturers of consumer and industrial goods as well as service firms have been increasingly thinking in global terms and paying more attention to sales promotion in their overall promotional programmes ...