Ara
Toplam kayıt 8, listelenen: 1-8
Zihinsel yetersizliği olan ilkokul kaynaştırma öğrencilerinin pragmatik dil becerileri ile sosyal becerileri, problem davranışları ve akademik yeterlilikleri arasındaki ilişki
(Ankara University, 2018)
Bu araştırmanın amacı, kaynaştırma ortamında öğrenim gören zihinsel yetersizliği olan ilkokul
öğrencilerinin pragmatik dil beceri düzeyleri ile sosyal becerileri, problem davranışları ve akademik
yeterlilikleri arasındaki ...
The Effectiveness of Video Self-Modeling in Teaching Active Video Game Skills to Children with Autism Spectrum Disorder
(Springer/Plenum Publishers, 2018)
Video self-modeling (VSM) is a teaching method in video-based approaches for children with Autism Spectrum Disorder (ASD), who have a limited repertoire of leisure skills and tend towards sedentary behaviours. The aim of ...
Gelişimsel Yetersizliği Olan Çocukların Ebeveynlerinin Sosyal Destek, Öz Yeterlik ve Yaşam Doyum Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
(2018)
Bu çalışmada; okulöncesi dönemde (0-6 yaş) gelişimsel yetersizliği olan çocukların ebeveynlerinin algıladıkları sosyal destek, öz yeterlik ve yaşam doyum düzeyleri arasındaki ilişkiyi belirlemek ve bu ilişkiyi yordayan ...
An Examination of the Relations among Social Support, Self-Efficacy, and Life Satisfaction in Parents of Children with Developmental Disabilities
(Turkish Education Assoc, 2018)
The purpose of this research was to demonstrate the relationship among social support, self-efficacy, and life satisfaction perceived by parents of children who have developmental disabilities in early childhood (0-6 years) ...
Prevalence of nuclear and extended family with at least one disable individual in Turkey [Türkiye’de en az bir engellinin olduğu çekirdek ve geniş aile prevalansı]
(Turkiye Klinikleri, 2018)
Objective: Depending on the changing definition of disability and its classification systems in the world, the data collection criteria regarding the profile of those with disabilities in Turkey have been exposed to ...
Gelişimsel yetersizliği olan bireylerde eşzamanlı ipucuyla öğretim yöntemiyle türkiye’de yapılan çalışmaların incelenmesi
(Ankara University, 2018)
Bu çalışmanın amacı; gelişimsel yetersizliği olan bireylere öğretim sunmak üzere eşzamanlı ipucuyla öğretim yönteminin kullanıldığı araştırmalara ilişkin güncel bilgi sunmak ve sonuçlara dayalı önerilerde bulunmaktır. Bu ...
Improving Practices for Learners with Deaf-Blindness: A Consultation and Coaching Model
(Sage Publications Inc, 2018)
…
Özel gereksinimli çocuklarda okul öncesi kaynaştırmaya hazırlık etkinlikleri
(Ankara University, 2018)
Okul öncesi dönemdeki kaynaştırma uygulamalarını destekleyen çalışmalara bakıldığında, özel
gereksinimli küçük çocukların kaynaştırma ortamına yerleştirilmesinin avantajlarının fazla olduğu
görülmektedir. Okul öncesi ...