Ara
Toplam kayıt 10, listelenen: 1-10
Trends of Video Use in Distance Education: A Research Synthesis
(Pegem Akad Yayıncılık Egitim Danışmanlık Hizmetleri Tic LTD Sti, 2017)
Although there are various studies regarding the use of video in distance education, very limited amount synthesizing research on the subject is available. In this study, 253 studies published between 1990 and 2015 are ...
Eğitim Teknolojileri Araştırmalarında Yeni Bir Alan: Öğrenme Analitikleri
(2015)
Bilgi ve iletişim teknolojileri bilimsel araştırmaların olanaklarını ve çalışma alanını genişletmekle kalmamış aynı zamanda yeni araştırma alanlarının da ortaya çıkmasını sağlamıştır. Öğrenme analitikleri bu yeni araştırma ...
Eğitsel Web Arayüz Tasarımında Metaforlar: EMMA Adımları
(2015)
Doğrusal olmayan, hareketli ve esnek yapısıyla Hiperortamlar e-öğrenmenin temelini oluşturmaktadır. Öğrenen için geniş bir hareket esnekliği sağlayan Hiperortamlar birbirinden farklı çok sayıda eğitsel çoklu ortam materyaline ...
A Framework of Educational Metaphorical Interface Design for Learner Hypermedia Navigational Performance
(IATED-Int Assoc Technology Education A& Development, 2014)
Hypermedia environments constitute the basis of e-learning environments. These environments have non-linear, dynamic and flexible structure. These features of Hypermedia provide a wide range of flexible navigation ...
21. Yüzyılda Uzaktan Öğretimde Paradigma Değişimi
(2016)
21. Yüzyılda yükseköğretimin yükselişini sağlayan ve bilimsel alanlara dinamik bir yapı kazandıran itici güçlerden biri bilgi ve iletişim teknolojileri olmuştur. Yükseköğretimde bu itici gücü en etkin kullanan alanlardan ...
BIT Yönelimli Genç Eğitim Araştırmacılarının Bilimsel Araştırma Motivasyonları ve Yöntem Paradigmalarının İncelenmesi
(2016)
Bu araştırmada BIT yönelimli genç eğitim araştırmacılarının yöntem paradigmaları ile bilimsel araştırma motivasyonları incelenmiştir. 2014-2015 öğretim yılında "Bilimsel Araştırma Motivasyonları ve Yöntem Paradigmaları" ...
Uzaktan eğitimde algoritmalar: 2007-2019 sistematik alanyazın taraması
(Anadolu Üniversitesi, 2019)
Algoritmalar, sanayi devriminden sonra endüstri 4.0’a geçişi sağlayan en önemli teknolojilerden biridir. Algoritmalar öğrenenlere yardımcı olabilecek yapılardır. Özellikle kitlesel öğretimin yapıldığı uzaktan eğitim ...
Web interface design principles for adults' self-directed learning
(Anadolu Universitesi, 2016)
One of the most important features which e-learning tools and environments must possess within the scope of lifelong learning is self-directed learning, which can be considered as a form of self-learning. The aim of this ...
How Open and Distance Education Students use Technology? A Large Scale Study
(Sciencepark Sci, Organization & Counseling LTD, 2017)
The purpose of this study was to determine the use of e-learning tools and ICTs by open and distance education students. From 40 different programs, 86,842 students in the school year 2013-2014 at Anadolu University ...