Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Türkiye'de Özel Sektör ve Sosyal Sorumluluk Projeleri
(2008)
Kurumsal sosyal sorumluluk çalışmaları Türkiye’de yaklaşık olarak 2000 yılından beri bütün şirketlerin ilgi gösterdiği bir uygulama olarak karşımıza çıkmaktadır. Şirketler kâr elde etmenin yanı sıra itibar kazanma, toplum ...
Applying the Corporate Identity in Mega Universities' Web Sites
(Igi Global, 2011)
It can be seen that due to increasing importance of public relation efforts, mega universities started to assign more place to corporate identity elements in their web pages. Those universities also include visual corporate ...
Türkiye’de halkla ilişkiler şirketleri ve reklam ajansları web sayfalarını nasıl kullanıyorlar?
(2013)
Reklam ve halkla ilişkiler ajanslarının web sayfaları, kurum felsefesi kadar kurum kimliği hedeflerini de içeren görsel öğeler barındırmaktadır. Bu çalışmanın amacı, ticari alanda profesyonel olarak iletişim stratejilerini ...
Kültürel Boyutlar Kuramı Değerlerinde Değişim: Türkiye’nin Krizlere Verdiği Tepkilerin Sorgulanması
(2018)
Küreselleşen dünyada büyük şirketler varlığını sürdürebilmek için uluslararası faaliyetler yapmaya zorlanmaktadır. Yapılan araştırmalar, şirketlerin başarılı küresel bir marka olmak için yerel ve ulusal farklılıkları dikkate ...
Steam Dünyası: Dijital Oyun Bloglarına Yönelik Bir Değerlendirme
(2016)
Sanal dünyalarda varlığını sürdüren işletmelerin ortaya çıkışı, internet ağlarının global pazarda varlık göstermesi, özellikle Web 2.0 teknolojisinin yaygınlık kazanması ile ve kullanıcı tarafından oluşturulan içeriğin bir ...
Web Sayfalarının Halkla İlişkiler Amaçlı Kullanımı
(2007)
Bu çalışmada İstanbul Sanayi Odası tarafından belirlenen Türkiye'deki en büyük özel 100 şirketinin web sayfaları halkla ilişkiler amacıyla kullanım özellikleri açısından değerlendirilmektedir. Bu amaçla, söz konusu şirketlerin ...