Ara
Toplam kayıt 7, listelenen: 1-7
Kurumsal iletişim kalitesinin oluşmasında yöneticilerin geribildirim verme becerilerinin etkisi
(2008)
Yönetici, bir işletmedeki çalışanların çalışma gönüllülüklerini ve çalışma azimlerini artırma konusunda çaba harcayan kişidir. Dolayısıyla organizasyondaki diğer tüm personelin güvendiği ve saygı duyduğu kimsedir. Lider ...
Kentin Üniversite Algisi: Anadolu Üniversitesi ve Eskişehir Örnegi
(2011)
Üniversitelerin yerleskelerinin bulunduğu komsu çevreye ve kente katkıları
günümüzde idari ve akademik çevrelerce sıkça tartısılan ve çalısılan bir konu olmustur.
Üniversite kent etkilesiminde, üniversitenin toplumsal ...
Online learning programs as learning organizations: A case study of information management programs at Anadolu University, Turkey
(2006)
This study consists of the results of a study in which facilitators' attitudes toward effectiveness of various media used in the Information Management Associate Degree Program (IMP) of Anadolu University, Turkey. The study ...
İşletmelerin Öğrenen Organizasyon Olma Yolundaki Çabalarının Türkiye'deki Görünümü
(2004)
1990'lı yıllarda işletmecilik ve yönetim dünyası Senge'in ortaya attığı yeni bir kavramla sarsıldı. Öğrenen Örgütler. Aradan geçen süre içinde öğrenen örgütler hakkında sayısız kuramsal çalışma yapıldı ve yayınlandı. Ayrıca ...
Support services and learning styles influencing interaction in asynchronous online discussions
(2010)
This paper reports a case of online classes from the English Language Teaching Programme at Anadolu University, Turkey. The study used an explanatory case oriented research design that assisted to examine relations between ...
Medya Endüstrisinde Kamu ve Özel Sektör Çalışanlarının, Örgütsel Bağlılık Konusu Bağlamında Karşılaştırmalı Analizi
(2016)
Entelektüel sermaye, fiziksel ve finansal sermayenin dışında işletmeleri başarıya ulaştıran önemli bir güçtür. Medya gibi insan odaklı bir sektörde gerek insanın, gerekse ürettiklerinin kurumlara katacağı artıları ...
Yöneticilerin kişilik özellikleri ile kullandıkları ikna ve etkileme taktiklerinin kullanım sıklığı arasındaki ilişkinin değerlendirilmesi
(2007)
Bu çalışmanın amacı, yukarıdan aşağıya doğru iletişimde yöneticilerin hangi ikna ve etki taktiklerini hangi sıklıkla kullandıklarını belirlemektir. Ayrıca bu çalışmada, yöneticilerin kendi kişilik özellikleri ile kullandıkları ...