Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
7-9 Yaş Arasındaki Türk Çocuklarında Kelime Çağrışımını Etkileyen Sosyoekonomik Değişkenler
(Ahmet Yesevi University, 2014)
Öğrenme sürecinde, bilginin daha önce öğrenilenleri tamamlaması,
benzerliği, yakınlığı, sürekliliği öğrenmeyi kolaylaştırmaktadır.
Öğrenme sırasında, yeni bilginin, önceden bilinen
kişi, kurum, nesne, olay, işlem ve ...
7-9 Yaş arasındaki Türk çocuklarında kelime çağrışımını etkileyen sosyoekonomik değişkenler
(2014)
Öğrenme sürecinde, bilginin daha önce öğrenilenleri tamamlaması, benzerliği, yakınlığı, sürekliliği öğrenmeyi kolaylaştırmaktadır. Öğrenme sırasında, yeni bilginin, önceden bilinen kişi, kurum, nesne, olay, işlem ve ...
7-9 Yaş Arasındaki Türk Çocuklarında Kelime Çağrışımını Etkileyen Sosyoekonomik Değişkenler
(2014)
Öğrenme sürecinde, bilginin daha önce öğrenilenleri tamamlaması, benzerliği, yakınlığı, sürekliliği öğrenmeyi kolaylaştırmaktadır. Öğrenme sırasında, yeni bilginin, önceden bilinen kişi, kurum, nesne, olay, işlem ve ...
Biçim odaklı öğretim modeline göre yabancı dil olarak Türkçe öğretimi
(Anadolu Üniversitesi, 2019)
İnsanlar arasında iletişimi sağlayan dillerin oldukça karmaşık bir yapısı vardır. Bu
karmaşık yapı, özellikle yabancı dil öğrenme sırasında ortaya çıkmaktadır. Dil öğrenenlerde hedef
dildeki girdi, hem anlam hem de biçim ...