Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Okuduğunu Anlamada İşitme Engelli Çocukların Soru Yanıt Stratejilerini Etkin Kullanımı
(2003)
Bu makale okuduğunu anlamada soru yanıt stratejilerinin kullanılmasının önemi ve yapılacak uygulamalarda dikkat edilmesi gereken özelliklerin açıklanmasını amaçlamaktadır. Sorulara yanıt verebilen, soru sorma becerisi ...
İşitme Engelli Öğrenciler İle İşiten Öğrencilerin Boşluk Doldurma Becerilerinin Değerlendirilmesi
(2013)
Okuduğunu anlamayı değerlendirmede kullanılan boşluk doldurma becerisi, metinden anlam çıkarmak için kullanılan beceri ve stratejiler hakkında önemli bilgiler vermektedir. Bu çalışmanın amacı, koklear implantlı
öğrenciler ...
Use of Technology as a Solution to the Problems Faced in Literacy Education by the Teachers of the Hearing Impaired: ISITEK Project
(World Scientific And Engineering Acad And Soc, 2009)
Special education aims to view the society as a whole, and offer the individuals the opportunity to live on an equal basis in the society by correcting the deficiencies. The sound need of hearing impaired individuals can ...
Forming Text in PDAs for Special Education Students
(World Scientific And Engineering Acad And Soc, 2009)
Use of mobile technologies in education has given way to new learning environments and thus to new learning opportunities. There are fields like special education which benefit from the flexible structure of mobile ...
Tanıdan Eğitime Kosova Cumhuriyeti'nde İşitme Engelli Çocuklara Yönelik Düzenlemelerin İncelenmesi1
(2016)
Bağımsızlığını 2008'de tek taraflı ilan etmesinin ardından Kosova Cumhuriyeti diğer tüm alanlarda olduğu gibi eğitim alanında da yeniden yapılanma sürecine girmiştir. Bunun bir yansıması olarak Kosova Cumhuriyeti Eğitim ...
İşitme Engelli Çocuklarda Okuma Anlama Stratejilerinin Önemi ve Kullanımı
(2005)
Okuma sürecinde öğrenilen stratejiler okuyucunun farklı metinleri okuyup anlamasında önemli ve etkilidir. Okuma stratejileri okuma öğrenilirken kullanılan becerilerin edinilebilmesi için gerekli olan tekniklerdir. Farklı ...