Erişim şekli için "info:eu-repo/semantics/openAccess" İletişim Tasarımı ve Yönetimi Bölümü listeleme
Toplam kayıt 16, listelenen: 1-16
-
1999 Marmara Depreminin Mudanya Halkı Üzerindeki Psiko-Sosyal Etkileri
(2003)Rüstemli ve Karancı (1997) 1992 Erzincan depremi sonrası yörede yaptıkları araştırmada, afetzedelerin kaygı ve korku düzeyleri ve hayatlarına yön verebileceklerine olan inançlarının olası depremlere karşı hazırlık yapma ... -
A (Forgotten) Vernacular From Anatolian Villages: Guestrooms in Sivas/Turkey
(Estonian Literary Museum, 2014)This study aims to introduce a deep-rooted and essential component of authentic folk architecture typology in Anatolia, namely guestrooms/village rooms. The main aim of the study is to analyse traditional lifestyle and ... -
Futbolda Seyirci Şiddeti: Sosyal Psikolojinin Katkıları ve Sınırlılıkları
(2004)Günümüzde hemen bütün toplumlarda çok önemli bir yer işgal eden futbol, seyircilerinin şiddet olaylarıyla da sürekli haber gündeminde yer almaktadır. Sosyal psikoloji disiplini, başta ingiltere olmak üzere Avrupa'da "futbol ... -
Görsel Algı Kuramlarına Göre Reklam İçerikli Tasarımların Değerlendirilmesi1
(2016)Bu çalışmanın amacı reklam içerikli tasarımların görsel algı kuramlarına göre değerlendirilmesidir. Bu amaç çerçevesinde tasarımların değerlendirilmesine ilişkin ölçütler alanyazına ve uzman görüşlerine göre belirlenerek ... -
Hekimlerin sosyal iletişim becerileri
(2021)Amaç: İletişim hayatın her alanında çok değerliyken, sağlık söz konusu olduğunda iyi iletişim, hekimin hızla tanıya gitmesi ve dolayısıyla tedaviye başlaması için ayrıca önemlidir. Hem hastanın hızlı ve verimli değerlendirilmesi ... -
İki binli yıllarda Türkiye'deki eğitim teknolojisi araştırmalarında gözlenen eğilimler
(2009)Bu çalışmada, Türkiye'de 2000-2007 yılları arasında eğitim teknolojisi alanında tamamlanmış olan 259 yüksek lisans tezi biçim, içerik ve yöntem boyutlarıyla değerlendirilmiştir. Sonuçlar göstermektedir ki eğitim teknolojisi ... -
İletişim fakültesi öğrencilerinin haber alma alışkınlıkları: Anadolu Üniversitesi iletişim bilimleri fakültesi örneği
(2009)İletişim fakültelerinde eğitim gören öğrencilerin haber alma alışkanlıklarının belirlenmesine yönelik olarak yapılacak diğer araştırmaların bir basamağı niteliğindeki bu çalışma, Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri ... -
İmalat sektöründe faaliyet gösteren KOBİ’lerde insan kaynakları yönetimi uygulamalarının belirleyicileri: Eskişehir örneği
(Doğuş Üniversitesi, 2020)The human resource management practices compose the relationships between the employees, who are the most important, and nearly non-substitute resources of businesses, and the employers. Human resource management (HRM) is ... -
İşletmelerin Facebook Sayfalarında Kullandıkları Kurumsal İletişim Stratejileri ve Tüketicilerin Bu Sayfaları Takip Etme Güdüleri
(2018)Günümüzde, hedef kitleleri tarafından her zaman ulaşılabilir olmak isteyen ve kendi kurum kültürlerini hedef kitlelerine doğrudan anlatmayı önemseyen işletmeler Facebook’ta işletme sayfaları açarak daha görünür olmaya ... -
İşletmelerin Öğrenen Organizasyon Olma Yolundaki Çabalarının Türkiye'deki Görünümü
(2004)1990'lı yıllarda işletmecilik ve yönetim dünyası Senge'in ortaya attığı yeni bir kavramla sarsıldı. Öğrenen Örgütler. Aradan geçen süre içinde öğrenen örgütler hakkında sayısız kuramsal çalışma yapıldı ve yayınlandı. Ayrıca ... -
Katılımcı Tasarım Temelli Dijital Öyküleme Sürecinde İlköğretim Öğrencilerinin Yaratıcılık Göstergeleri
(2016)Bu araştırma ilköğretim öğrencilerinin yaratıcılıklarını ortaya koyma sürecinde dijital öyküleme yaklaşımının yansımalarını belirlemeyi amaçlamaktadır. Dijital öyküleme yaklaşımı, öğrencilere düşüncelerini ortaya koymaya ... -
Örgütsel Vatandaşlık Davranışı-Örgütsel Öğrenme Değerleri İlişkisi: Akademisyenler Üzerinde Görgül Bir Araştırma
(2007)Örgütsel vatandaşlık davranışı (ÖVD) ile örgütsel öğrenme değerleri arasındaki ilişkiyi incelemeyi hedefleyen bu çalışma, söz konusu kavramlarla ilgili yazın incelemesini ve görgül bir araştırmayı kapsamaktadır. Araştırma, ... -
Preferences of Turkish ENT specialists about academical meetings: a survey study
(2013)Amaç: Bu çalışmanın amacı Türkiye'de Kulak Burun Boğaz uzmanı hekimler ile Kulak Burun Boğaz hastalıklarında asistanlık eğitimi alan hekimlerin bilgi edinebilme çabalarını ve kanıta dayalı becerilerini kazanma isteklerini ... -
The role of social media in promoting organizational brand: a case of telecommunication organizations in Tanzania
(Anadolu Üniversitesi, 2023)This study was conducted with the aim of exploring the role of social media in promoting organizational brand. The study had three objectives. The first objective is to determine the ways that telecommunication organizations in ... -
Sefaletin psikolojisi yada psikolojinin sefaleti : Psikolojik yoksulluk yaklaşımlarının eleştirisi
(2008)Sosyal bilimlerde yoksulluğa 1990’lardan beri artan bir ilgi gösterilmektedir. Yoksulluğu bir “sosyal problem” olarak ele alan ana akım literatür, yoksulları suçlayan bir eğilim üretmektedir. Tarihsel olarak, psikolojinin ... -
A Theoretical Framework for the Evaluation of Virtual Reality Technologies Prior to Use: a Biological Evolutionary Approach Based on a Modified Media Naturalness Theory
(Istanbul Kultur University, 2016)The rapid development of information and communication technologies has opened a whole new realm of applications for these technologies. One such application is the development of virtual reality, which aspires to immerse ...