Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorOyman, Mine
dc.contributor.authorYılmaz, Hakan
dc.date.accessioned2019-10-21T19:43:15Z
dc.date.available2019-10-21T19:43:15Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn2148-2942
dc.identifier.urihttp://www.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TVRReE1EZzRPQT09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/19472
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı golf turistlerinin seyahat güdülerine ve gidecekleri destinasyonu seçerken kullandıkları bilgi kaynaklarına dayalı iletişim stratejileri önermektir. Araştırma, Türkiye'yi golf turizm pazarında temsil eden Belek destinasyonunu ziyaret eden 1250 golf turistine uygulanmıştır. Toplam 900 adet kullanılabilir soru formu elde edilmiştir.Çalışmanın bulguları golf turistlerinin golf odaklı ve sosyo-kültürel olmak üzere iki önemli seyahat güdüsüne sahip olduklarını göstermektedir. Bununla birlikte golf turistlerinin gidecekleri golf destinasyonunu belirlerken kullandıkları bilgi kaynaklarının başında sırasıyla televizyon, golf hakkındaki fuar ve organizasyonlar ile internet gelmektedir. Çalışmanın sonunda elde edilen bulgulara dayalı öneriler sunul maktadır.en_US
dc.description.abstractThe aim of this study is to determine and suggest communication strategies towards golf tourists based on their travel motivation and information source employed in destination selection. The research was conducted with 1250 golf tourists visiting Belek, which is the premiere golf destina-tion in Turkey. A total of 900 questionnaires were returned. Findings of this study indicate that golf tourist have two primary travel motivations, namely golf oriented and socio-cultural motivations. The findings also indicate that the main information sources employed by golf tourists in destination selection, in order of importance; TV, fairs and organizations about golfing and the internet. Finally, communication strategy suggestions are presented based on the findings.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİletişimen_US
dc.titleGolf turistlerinin seyahat güdülerine ve bilgi kaynaklarına dayalı iletişim stratejileri: Belek uygulamasıen_US
dc.title.alternativeCommunication strategies based on golf tourists' travel motivation and information sources: Case of Beleken_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalSelçuk İletişimen_US
dc.contributor.departmentAnadolu Üniversitesi, İletişim Bilimleri Fakültesien_US
dc.identifier.volume7en_US
dc.identifier.issue4en_US
dc.identifier.startpage94en_US
dc.identifier.endpage107en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US]


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster