Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÖztürk, Canan Mesude
dc.contributor.authorAyhan, Yılmaz Rasime
dc.date.accessioned2019-10-21T19:43:15Z
dc.date.available2019-10-21T19:43:15Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn1304-3846
dc.identifier.urihttp://www.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TVRVNE1qQXdNQT09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/19476
dc.description.abstractReklam ve halkla ilişkiler ajanslarının web sayfaları, kurum felsefesi kadar kurum kimliği hedeflerini de içeren görsel öğeler barındırmaktadır. Bu çalışmanın amacı, ticari alanda profesyonel olarak iletişim stratejilerini yürütmeleri beklenen reklam ve halkla ilişkiler şirketleri için bir halkla ilişkiler aracı olan web sayfalarını incelemek ve iletişim stratejilerini ne ölçüde kullandıklarını ortaya çıkarmaktadır. Bu çalışma çerçevesinde Türkiye’deki reklam ve halkla ilişkiler ajanslarının web sayfaları, ajans tanıtımı, iletişim araçları, medya ilişkileri, kurum kimliği, basın bültenleri ve etkileşim özellikleri ile sosyal medyayı içerip içermemesi açısından analiz edilmiştir. Söz konusu ajansların web sayfalarının incelenmesi niteliksel araştırma metotlarından biri olan içerik analizi ile gerçekleştirilmiştir. Böylece, reklam ajansları ve halkla ilişkiler şirketlerinin web sayfalarını etkili bir iletişim aracı olarak kullanıp kullanmadıkları ortaya çıkarılmıştır.en_US
dc.description.abstractThe advertising and public relations agencies' web sites include the visual elements in order to meet the targets of the corporate identity as well as philosophy of the corporation. The aim of this study is to examine web sites as being a public relations instrument as well for advertising and public relations company, and to find out in what they contain strategic communication potentials. Within the frame study of this work, the web sites of advertising and public relations agencies' in Turkey are analyzed for the characteristic of the publicity of company, communication tools, media relations, corporate identy, corporate publications, news releases, social media and interactivity. The study is realized by the content analysis that is one of the qualitative research method by investigating the web sites of the advertising and puclic relations' agencies. Thus, the agencies use the web pages for the purposes of communication tools effectively is resarched.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİletişimen_US
dc.titleTürkiye’de halkla ilişkiler şirketleri ve reklam ajansları web sayfalarını nasıl kullanıyorlar?en_US
dc.title.alternativeHow advertising and public relations agencies use their web sites in Turkey?en_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalAkdeniz İletişimen_US
dc.contributor.departmentAnadolu Üniversitesi, İletişim Bilimleri Fakültesien_US
dc.identifier.volume0en_US
dc.identifier.issue19en_US
dc.identifier.startpage9en_US
dc.identifier.endpage27en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US]


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster