Ara
Toplam kayıt 19, listelenen: 1-10
Bilgisayar Özyeterliği Algısı ile Bilişsel Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişki
(2005)
Bilgisayar özyeterliği algısı ile bilişsel öğrenme stratejileri son zamanlarda literatürde sıklıkla araştırılan konulardandır. Bu çalışma Anadolu ve Osmangazi Üniversiteleri Eğitim, Edebiyat ve Fen Fakültelerinde okuyan ...
Öğretmen adaylarının web tabanlı öğrenme materyalinin kullanılabilirliği ve etkililiği hakkındaki görüşleri
(2007)
Bu çalışmada öğretmen adaylarının sınıf içi öğrenmelerini desteklemek ve pekiştirmek amacıyla web tabanlı bir öğrenme materyali tasarlanmış, uygulanmış ve öğrencilerden materyalin kullanılabilirliği ve etkililiği hakkındaki ...
Faculty Point of View on Faculty Development
(2003)
Bu çalışma Anadolu Üniversitesi'nde çalışan öğretim üyelerinin akademik personeli geliştirmeye yönelik çalışmalara ilişkin görüş ve önerilerini almak amacıyla gerçekleştirilmiştir. Sonuçlar, öğretim üyelerinin ait oldukları ...
Uzaktan Eğitimde Oyunlaştırma Kullanımı: Oyunlaştırılmış Web Tabanlı Bir Alıştırma Uygulaması
(2017)
Uzaktan eğitimdeki temel zorluklardan birisi, öğrenenlerin zaman ve mekân bağlamında öğretenlerden, diğer öğrenenlerden ve öğrenme kaynaklarından ayrılması gibi faktörlerden dolayı karşılaşılan motivasyonel durumlardır. ...
Oyunlaştırma Bileşenlerinin Duygu, İlgi ve Çevrimiçi Katılıma Etkisi
(2018)
Teknolojinin gelişmesiyle birlikte dijital oyunlar da giderek daha geniş bir kullanıcı kitlesi tarafından tercih edilmeye başlanmıştır. Bu tercihe oyunların ilgi uyandırıcı tasarımları ve oyunlardan edinilen duygusal tatmin ...
Second Life Ortamında Yabancı Dil Öğrenimine Yönelik Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi
(2016)
Bu araştırmanın amacı; yabancı dil öğretimi için Second Life (SL) sanal dünyasında üç boyutlu bir öğrenme ortamı tasarlayarak, katılımcıların öğrenme ortamına yönelik görüşlerini değerlendirmek ve bu ortamda yaşanan sorunları ...
Teknoloji Korkusu ve Bunu Etkileyen Etmenler: Öğretmen Adayları Üzerinde Bir Çalışma
(2002)
Bireyin yaşamına doğrudan giren ve onun seçme inisiyatifini zorlayan teknolojik koşullar, ister istemez bireyde psikolojik tepkiler uyandırmaktadır. Bu tepkilerden biri olan teknolojiye yönelik korku genellikle teknolojiye ...
Öğretmen Adaylarının BİT Becerileri Işığında Teknopedagojik İçerik Bilgisine İlişkin Yeterliklerinin İncelenmesi: Deneysel Bir Araştırma
(2016)
Bu çalışmanın amacı, öğretmen adaylarının Teknopedagojik İçerik Bilgisi'ne (TPİB) odaklanan bir deneysel uygulama öncesi ve sonrasındaki TPİB yeterliklerinin BİT kullanım düzeyi, BİT kullanım aşamaları ve cinsiyet değişkenleri ...
Determining the Reasons of Technostress Experienced by Teachers A Qualitative Study
(2016)
Son yıllarda eğitime, bilgi ve iletişim teknolojilerinin yoğun bir şekilde entegrasyonu söz konusudur. Bu süreçte liderlik ve kullanım şekline yön veren öğretmenler önemli rol oynamaktadır. Bakanlık tarafından yapılan ...
Öğretmen Adaylarının 21. yy. Öğrenen Becerileri Kullanımları ve 21. yy. Öğreten Becerileri Kullanımları Arasındaki İlişki
(2017)
Bu çalışmanın temel amacı, öğretenler kendi öğrenmelerine paralel biçimde öğretirler denencesini 21. yy. öğrenen becerileri ve 21. yy. öğreten becerileri açısından test etmektir. Bu amaca ulaşmada nicel araştırma yaklaşımları ...