Ara
Toplam kayıt 10, listelenen: 1-10
Influence of science teaching and assessment modalities on students' elementary science performance
(2009)
Bu çalısmanın amacı, fen ögretim ve ölçme uygulamalarının ilkögretim düzeyindeki ögrencilerin fen basarısına etkisini incelemektir. Çalısmada, Okul Öncesi Uzun Dönem Arastırması-Anaokulu Sınıfı 1998- 99 verileri (ECLS-K) ...
Eğitim Teknolojileri Araştırmalarında Yeni Bir Alan: Öğrenme Analitikleri
(2015)
Bilgi ve iletişim teknolojileri bilimsel araştırmaların olanaklarını ve çalışma alanını genişletmekle kalmamış aynı zamanda yeni araştırma alanlarının da ortaya çıkmasını sağlamıştır. Öğrenme analitikleri bu yeni araştırma ...
The Relationship between Teacher Immediacy Behaviours and Distant Learners‘ Social Presence Perceptions in Videoconferencing Applications
(2008)
Videoconferencing systems combine face-to-face and mediated interactions in distance education. We extend the use of a Social Presence measure to on-site (face-to-face) learners and distant learners. Comparison between ...
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Öğrencilerinin Başarı Atıfları Üzerine Fenomenolojik Bir İnceleme
(2017)
Akademik başarı algısı ve öğrencilerin başarı durumlarına yaptıkları atıflar öğrenciler üzerinde hem bilişsel hem de duyuşsal etkilere sebep olabilmektedir. Nedensel çıkarsama kuramına göre bireylerin elde ettikleri ...
Açıköğretim Fakültesi Sosyal Bilimler Önlisans Programının Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
(2018)
Eğitim programlarını değerlendirme ve geliştirme süreci, bir programın tasarlanması, geliştirilmesi, denenmesi (test edilmesi), uygulanması, değerlendirilmesi ve düzeltilmesini kapsayan sistematik ve dinamik bir süreçtir. ...
The Effects of Kindergarten Experiences on Children’s Elementary Science Achievement
(2009)
Beyin gelişimi araştırmaları okul öncesi eğitimin çocukların bilişsel, sosyal-duyusal ve davranışsal gelişimi üzerinde uzun dönemli etkilerini ortaya koymaktadır. Bu çalışmanın amacı, anaokulunda sunulan fen etkinliklerinin ...
Dünden yarına eğitim paradigmaları: Sanayi modeli eğitim dijital çağda yeterli mi?
(Anadolu Üniversitesi, 2018)
Eğitim dâhil yaşamın çeşitli sosyal alanları, içinde yaşanılan çağın özelliklerini yansıtmakta ve dönemin özellikleriyle
şekillenmektedir. Sanayi öncesi devirde usta-çırak ilişkisini temel alan eğitim paradigması sanayi ...
Nesnelerin interneti teknolojisinin eğitim ortamlarında kullanımı
(Anadolu Üniversitesi, 2018)
Nesnelerin İnterneti kavramı son yıllarda bilişim alanında ortaya çıkan yeni bir paradigma olarak tüm dikkatleri üzerine çekmiştir.
Bu kavram, pek çok alanı etkilediği gibi hem geleneksel eğitim alanında, hem de açık ve ...
Giyilebilir teknolojilerin eğitim amaçlı kullanımına yönelik kavramsal bir değerlendirme
(Anadolu Üniversitesi, 2018)
Giyilebilir teknolojiler günlük hayatımızda daha çok yer almakta ve insanlar için önemli teknolojilerden birisi haline gelmektedir.
Giyilebilir teknolojiler birçok alanda olduğu gibi eğitim alanında da kullanılan ...
Oyunlaştırma, oyuncu türleri ve oyunlaştırma tasarım çerçeveleri
(Anadolu Üniversitesi, 2020)
Oyunlaştırma, başka bir ifadeyle oyun tasarım unsurlarının oyun dışı bağlamlarda kullanımı, son dönemde birçok alanda olduğu
gibi eğitim alanında da sıklıkla adından bahsettirmektedir. Ancak eğitimde, öğrenen katılımını, ...