Başlık için Makale Koleksiyonu listeleme
Toplam kayıt 16, listelenen: 12-16
-
Otel İşletmelerinin Potansiyel Çalışanlara Yönelik İzlenim Yönetimi Taktikleri: Web Sitelerinin Analizi
(2017)Bu çalışmada, Türkiye'deki otel işletmelerinin web siteleri üzerinden potansiyel çalışanları etkilemek amacıyla ne tür izlenim yönetimi taktiklerine başvurduklarının belirlenmesi amaçlanmıştır. Bu kapsamda, öncelikle 1751 ... -
Otel Yatırımcıları İle Profesyonel Yöneticilerin Sözleşmeden Doğan İlişkileri Üzerine Bir Araştırma
(2014)Bu çalışmada otel işletmelerinde yatırımcılar ve yöneticiler arasındaki ilişkilerin vekâlet teorisi perspektifinde incelenmesi amaçlanmıştır. Araştırmada nicel ve nitel yöntem bir arada kullanılmıştır. Nicel veriler Turizm ... -
A study of the relationship between service atmosphere and customer loyalty with specific reference to structural equation modelling
(Routledge Journals, Taylor & Francis LTD, 2016)The main purpose of this paper is to investigate the relationship between service atmosphere and customer loyalty. To this end, 650 questionnaire forms were administered to German tourists in Antalya; of these, 485 were ... -
Thermal Tourism: with Specific Reference to Perceptions of Students
(2015)Tourism is an important sector for countries as an impulsive force for the economy. In order for the regions to increase their share of tourism market, it would be to their benefit to make use of the alternative tourism ... -
Yetenek Kavramının Otel İşletmelerinde Operasyonel Personel Bağlamında Değerlendirilmesi
(2013)Otel işletmelerinin emek-yoğun üretim yapısına bağlı olarak kilit rol oynayan personelin hizmetin üretimine uygun bazı yeteneklere sahip olması beklenmektedir. Hizmetin önemli kısmının çalışanlar tarafından sağlandığı otel ...