Ara
Toplam kayıt 7, listelenen: 1-7
The Perception of Violence Content in Television Newscasts by Children
(2006)
Bireyin yaşadığı dünyayı algılaması, anlamlandırması, yeni tutum ve davranış kalıpları geliştirmesinde bir tür kanaat önderliği misyonu da olan televizyonun bu bağlamda ürettiği mesajlar özellikle ‘gerçeğin sunumu’ olarak ...
A Survey Conducted on the Janitors (Caretakers) of Anadolu University in Terms of the Cultivating Role of Television
(2007)
Türkiye’de özel televizyon yayıncılığının başlamasıyla birlikte haberin gerek içerik, gerekse görüntü olarak farklı habercilik uygulamalarıyla sunulduğunu görmekteyiz. Kuşkusuz bu farklılığın yaratılmasında ticari boyut ...
Eskişehir Kent Basını ve Gazeteciliği Üzerine Bir Profil Denemesi: Gazetecilerin Kent Basınına İlişkin Tutumları
(2007)
Bu çalışmanın konusunu, tekelleşmiş yaygın basın karşısında, Eskişehir özelinden yola çıkarak kent basınının ve gazeteciliğinin öneminin ortaya konulması oluşturmaktadır. 2007 yılı itibariyle Eskişehir’de günlük olarak ...
Zamanın İzinde Kenti Deneyimlemek: Kent ve Bellek Üzerine Oto-Etnografik Bakışlar
(2017)
Bu çalışmada, kendine dair olanın yazıya dönüştürüldüğü, öznelliği ve araştırmacı etkisini reddetmeyen oto-etnografi aracılığıyla, üç karakterin iki farklı kente dair sahip oldukları deneyimler, anılar ve yaşantılar bir ...
Medyada Şiddet Kullanımı: Şiddet Ekonomisi, Medyanın İdeolojik Şiddeti ve Yetiştirme Kuramı Açısından Bir Değerlendirme
(2017)
Bu çalışmanın konusunu medyada kullanılan şiddet oluşturmaktadır. Günümüzde medyada şiddet kullanma sorunu özellikle Türkiye açısından önemlidir. Nitekim, kitle iletişim araçlarında şiddete yoğun yer verilmektedir ve bu ...
Türk Basınında İran Nükleer Krizi’nin Sunumu: Haberlerin Çerçevelenmesi
(2007)
İran nükleer faaliyetlerini yeniden başlattığını dünya kamuoyuna duyurduktan sonra ABD, İran’ın asıl amacının kitle imha silahları geliştirmek olduğunu iddia etmiş ve İran’ın nükleer çalışmalarını durdurması yönünde ...
Amerikanvari Seçim Sonu Konuşmalarının Milli Bir Örneği Olarak 'Balkon Konuşmaları': 2014 Cumhurbaşkanlığı Seçimi Konuşması Üzerine Retoriksel Bir Analiz*
(2015)
Bu çalışmada, 'balkon konuşması' olarak anılan, ilk olarak 22 Temmuz 2007 seçimlerinin sonunda dönemin başbakanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından partisinin (Adalet ve Kalkınma Partisi) genel merkezinin balkonundan yaptığı ...