Ara
Toplam kayıt 11, listelenen: 1-10
Geleneksel-çevrimiçi ve bireysel-işbirliğine dayalı ödev uygulamalarının lisans öğrencilerinin akademik başarılarına ve ödeve ilişkin tutumlarına etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2005)
Bu araştırmada, geleneksel-çevrimiçi ve bireysel-işbirliğine dayalı ödev uygulamalarının lisans öğrencilerinin akademik başarıları ve ödeve ilişkin tutumları üzerindeki etkileri incelenmiştir. Araştırmanın denek grubunu ...
Araştırma görevlilerinin mesleki gelişime yönelik bakış açıları : eğitim fakülteleri örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2005)
Bu araştırmanın amacı, eğitim fakültesi araştırma görevlilerinin mesleki gelişime yönelik bakış açılarını gereksinim, önem ve öneri boyutlarıyla belirlemek ve bu doğrultuda araştırma görevlilerinin mesleki gelişim alanlarında ...
Oluşturmacılığa dayalı çevrimiçi destekli öğretim : bir eylem araştırması
(Anadolu Üniversitesi, 2005)
Bu araştırmada oluşturmacı öğrenme yaklaşımı temel alınarak düzenlenen çevrimiçi destekli Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme dersinin hazırlık, işlem ve ürün aşamalarındaki içerik, ortam, öğrenci, öğretim elemanı ...
Yüksek öğretimde WEB'e dayalı ve yüzyüze ders alan öğrencilerin öğrenme stratejilerinin, bilgisayar kaygılarının ve başarı durumlarının karşılaştırılması
(Anadolu Üniversitesi, 2005)
Bu araştırmanın amacı yükseköğretimde Web'e dayalı ve yzyüze ders alan öğrencilerin öğrenme stratejileri ile bilgisayar kaygı durumlarının öğrencilerin başarıları ile ilişkisini ortaya koymaktır. Araştırma sonucunda aşağıdaki ...
Öğretmen adaylarının sayısal okuryazarlık düzeylerinin belirlenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Bu araştırmada öğretmen adaylarının sayısal okuryazarlık düzeyleri belirlenmeye çalışılmıştır. Araştırmanın evrenini üniversitelerin eğitim fakültelerinde öğrenim gören öğretmen adayları oluşturmaktadır. Araştırma kapsamında ...
Öğretmen adaylarının eğitim teknolojisi standartları ile ilgili özyeterliliklerinin belirlenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Gelişen teknolojinin eğitim kurumlarında yeterince kullanılmadığı konusundan hareketle başlatılan, eğitim teknolojileri kullanımına yönelik ve Amerika Birleşik Devletleri'nde uygulanmakta olan Geleceğin Öğretmenlerini ...
Öğretmen adaylarının bakış açısıyla eğitim fakültelerinde bilgi ve iletişim teknolojileri göstergelerinin belirlenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Bu araştırmada öğretmen adaylarının bakış açısıyla UNESCO (2002)'dan ve uluslararası çalışmalardan yararlanılarak alt başlıkları belirlenen bilgi ve iletişim teknolojileri (BİT) göstergeleri bakımından eğitim fakültelerinde ...
Matematik öğretimine bilgi ve iletişim teknolojilerinin entegrasyonu konusunda paydaş görüşleri
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Bu araştırmada, ilköğretim matematik öğretmeni adaylarının bilgi ve iletişim teknolojilerinin matematik öğretimine entegrasyonuna ilişkin görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi amaçlanmıştır. Bu amaca bağlı ...
Çevrimiçi probleme dayalı öğrenmenin öğretmen adaylarının eleştirel düşünme becerilerine ve akademik başarılarına etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Bu araştırmanın temel amacı çevrimiçi bir öğrenme ortamında işe koşulan Probleme Dayalı Öğrenme (PDÖ) yaklaşımının öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerileri (EDB) ve Akademik Başarılarına (AB) etkisini araştırmak; EDB ve ...
Oluşturmacılığa dayalı öğretimde etkileşimin blog aracılığı ile geliştirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Bu çalışma oluşturmacı öğrenme yaklaşımı temelinde gerçekleştirilen Eğitimde Bilişim Teknolojileri II dersinde etkileşimin blog destekli bir biçimde nasıl geliştirilebileceğinin belirlenmesi amacıyla ortaya konulmuştur. ...