Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
İlköğretim branş öğretmenlerinin öğretim sürecinde çevrimiçi ders materyallerini kullanma durumlarını etkileyen faktörler
(Anadolu Üniversitesi, 2013)
Okullarda gerçekleşen teknolojik dönüşüm ve eğitim teknolojilerinin sayısındaki artış, öğretmenlerin öğretim sürecinde çevrimiçi ders materyallerini kullanmalarında, hangi faktörlerin ne kadar etkili olduğunun belirlenmesi ...
Eğitsel web sitelerinin görsel tasarım kriterlerine ve kullanıcılara sunulan hizmetlere göre değerlendirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2004)
Bu araştırmayla, eğitsel web sitelerinin, Web Tasarım-Ölçeği'nde yer alan kriterleri karşılayıp karşılamadıkları incelenmiştir. Araştırma, tesadüfi örnekleme yoluyla seçilen 100 adet eğitsel web sitesinin değerlendirilmesi ...
Fen bilgisi öğretmenlerinin Web tabanlı öğretime ilişkin görüşlerinin belirlenmesi : ilköğretim 8. sınıf fen bilgisi dersi maddedeki değişim ve enerji ünitesinin Gagne'nin öğretim modeline göre Web tabanlı öğretimi
(Anadolu Üniversitesi, 2004)
Son yıllarda öğretmen merkezli eğitim anlayışından öğrenci merkezli eğitim anlayışına doğru yönelme, öğrencinin öğrenme sürecine etkin katılımı gibi çağdaş eğitim anlayışlarının gelişmesi, Fen Bilgisi dersinin görsel, ...
Bir üniversite web sayfasını tasarlama ve geliştirme : üniversite öğretim elemanlarının üniversite web sayfalarına ilişkin görüşleri
(Anadolu Üniversitesi, 2002)
Bu çalışma, üniversite öğretim elemanlarının bir üniversite web sayfasında olması gerekenlere ilişkin görüşlerini saptamayı amaçlayan niteliksel bir araştırmadır. Bu araştırmaya iki farklı üniversiteden toplam yirmi sekiz ...
İlköğretimde çalışan branş öğretmenlerinin internet kullanma durumları
(Anadolu Üniversitesi, 2005)
Bilişim teknolojilerinin eğitimde etkin bir şekilde kullanılmasıyla, bir çok öğretmen ve öğrenci dijital dünyadan yararlanmaktadır. Günümüzde okulların teknolojik gelişimini takip etmeye başlaması ile öğretmenlerin de bu ...