Ara
Toplam kayıt 57, listelenen: 1-10
The relationship between teacher efficacy and technological pedagogical content knowledge within the scope of efl pre-service teachers
(Anadolu Üniversitesi, 2014)
Bu çalışmada, (a) Türk İngilizce öğretmen adaylarının öğretmen öz yeterliliğine ve onun üç boyutuna -"Öğrenci Katılımını Sağlama", "Sınıf Yönetimi" ve "Öğretim Stratejilerini Kullanma"- yönelik algılarının, (b) Teknolojik ...
Anlamlı gruplandırma stratejisinin ikinci dilde okuduğunu anlamaya etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
Bu araştırmada okuma stratejilerinden anlamlı gruplandırma stratejisinin, ikinci dil olarak Fransızca okuduğunu anlamaya etkisi incelenmiştir. Araştırma, 2008-2009 öğretim yılı, bahar döneminde, Anadolu Üniversitesi, Eğitim ...
Exploring EFL students casual attributions of perceived success and failure in language learning process
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
The main purpose of this study was to analyze Anadolu University Preparatory School students’ (elementary and Lower-Intermediate levels) causal attributions about their perceived success and failure in English language ...
Identifying English language needs of the Turkish national police academy students : a needs-based syllabus suggestion for law enforcement English course
(Anadolu Üniversitesi, 2013)
Bu çalışmanın temel amacı Polis Akademisi öğrencilerinin İngilizce dil gereksinimlerini belirlemekti. Çalışmanın ikinci bir amacı ise, belirlenen gereksinimlere göre, Güvenlik Bilimleri Fakültesi dördüncü sınıf öğrencilerine ...
L'influence des pratiques en Francais sur la compétence en production ecrite des etudiants bilingues de l'université Anadolu
(Tez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesi, 2018)
Çift dillilik, uluslararası iletişim ve değişim içeren globalleşme sayesinde evrensel ve süreklilik içeren bir fenomen haline gelmekte. Günümüzde, her bireyin ikinci hatta üçüncü dili / kültürü bilmesi zorunludur. Bu nedenle ...
La Classe inversée dans les pratiques de l'enseignement du FLE
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Yabancı dil öğrencilerinin dilsel ve eğitsel ihtiyaçlarını göz önünde bulundurmak ve dili otonom bir şekilde öğrenmelerini sağlamak, eylemsel yaklaşımın öncelikleri arasındadır. Buna karşın, yabancı dil derslerini, klasik ...
Foreign language learning anxiety of high school students in Kosovo
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
İkinci dil öğrenimi karmaşık bir süreçtir ve sadece kelime bilgisi ve dilbilgisi yapılarının kazanılmasını değil, aynı zamanda iletişim becerilerinin geliştirilmesini ve kültür bilincini de içerir. Bazı öğrenciler ikinci ...
Implementation and outcome evaluation of the Turkish primary school English language teaching program
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Bu çalışma ilkokul İngilizce öğretmenlerinin kullandıkları kitaplara dair görüşlerini alarak ve 4.sınıf öğrencilerinin 2013 İngilizce Dil Eğitim Programının belirlediği dinleme hedeflerine ulaşıp ulaşmadığını ölçerek 2013 ...
Learning vocabulary with a computer-based vocabulary flashcard tool in a Turkish EFL High School context
(Tez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesi, 2019)
Kelime bilgisi yabancı dil ediniminin temel kısmını oluşturmaktadır. Dil öğrenmenin ilk aşamalarında çok fazla kelime öğrenilmesi beklendiğinden, öğrenciler kelime öğrenmek için önemli ölçüde zaman ve çaba harcamalıdır. ...
L'effet du programme erasmus sur la sensibilite interculturelle des futurs enseignants de langue : usage du carnet de voyage
(Tez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesi, 2018)
Bu çalışmanın amacı Erasmus değişim programının ve Gezi defterinin yabancı dil öğretmen adaylarının kültürlerarası duyarlılık gelişimlerine olan etkisini incelemek ve Yabancı Diller Eğitimi bölümü öğrencilerinin kültürlerarası ...