Ara
Toplam kayıt 12, listelenen: 1-10
An experimental study on the significance of students' interest in reading comprehension through authentic texts
(Anadolu Üniversitesi, 1996)
Bu çalışma özgün metinlerle (temel görevi hedef dilde mesaj iletmek olan ve o dili öğretmek olmayan metinler) yabancı dilde okuma anlama becerisinin geliştirilmesi için ''öğrenci ilgileri'' nin önemi üzerinde yoğunlaşmıştır. ...
Anadolu Üniversitesi Yabancı Diller Yüksek Okulu İngilizce hazırlık programında yazılı anlatım becerilerini ölçmede kullanılabilecek bir ölçeğin geliştirilmesi üzerine bir çalışma = A study on developing a writing assessment profile for English preparatory program of Anadolu University School of Foreign Languages
(Anadolu Üniversitesi, 2003)
Yabancı dil eğitiminde yazılı anlatım becerilerinin güvenilir ve tutarlı ölçümü eğitim kurumları için çoğu zaman problemli olmuştur. Bu tip ölçümlerde öznel değerlendirmenin, yani insan faktörünün değerlendirme sürecine ...
Non-native EFL teachers' beliefs about teaching reading
(Anadolu Üniversitesi, 2007)
Öğretmenlerin sınıf içindeki tutumlarını etkileyen en önemli faktörlerden biri olması sebebiyle öğretmen inanışları son yıllarda yapılan birçok çalışmanın odak noktası haline gelmiştir. Bu çalışmanın amacı ingilizce ...
Language needs of electric-electronics engineering students at Dumlupınar University : do they need ESP?
(Anadolu Üniversitesi, 2004)
Bu çalışmanın temel amacı Dumlupınar Üniversitesi (DPÜ), Mühendislik Fakültesi, Elektrik Elektronik Mühendisliği (EEM) bölümü öğrencilerinin dilsel gereksinimlerini ortaya koymaktır. Bu amaç doğrultusunda, EEM bölümü ...
A needs analysis for Anadolu University Civil Aviation students' ESP courses
(Anadolu Üniversitesi, 1996)
Bu çalışma Anadolu Üniversitesi, Sivil Havacılık Yüksek Okulu öğrencilerinin havacılık İngilizcesi'nde dil ihtiyaçlarını belirlemek üzere yapılmıştır. Birinci bölümde konuya giriş yapılarak sorun çalışmanın amacı varsayımları ...
Types of Turkish ELF students' errors in writing exams and their variation across the proficiency levels
(Anadolu Üniversitesi, 2001)
Yabancı dil öğretiminde sözlü ve yazılı anlatım iki farklı işlevi yerine getirir. Her iki beceri de yabancı dil öğrenmenin araçlarını hem de o belirli dili öğrenmenin amacını oluşturmaktadır. Uygulamalı dilbilimin bir ...
5th grade English teachers' evaluations of curriculum objectives
(Anadolu Üniversitesi, 2005)
Bu çalışmada 5. sınıf İngilizce öğretmenlerinin İngilizce programının özel amaçlarını taşımaları gereken özellikler açısından değerlendirmeleri amaçlanmıştır. Bu nedenle bir özel amacın taşıması gereken özellikler ilgili ...
A needs analysis for the students of economics, business managements and finance departments ESP courses at Afyon Kocatepe University
(Anadolu Üniversitesi, 1999)
Bu çalışmada; Afyon Kocatepe Üniversitesi'ndeki İşletme, İktisat ve Maliye bölümleri öğrencilerinin özel alanlarındaki dil ihtiyaçlarının belirlenmesi amaç edinilmiştir. Birinci bölümde konuya giriş yapılarak, sorun, ...
A survey to gather student perceptions of Anadolu University English Preparotory School on the point of evaluating the program
(Anadolu Üniversitesi, 2004)
Eğitim programlarını değerlendirmeye yönelik birçok çalışma olmasına karşın, öğrenci algılamalarının bir program değerlendirme aracı olarak kullanılması ancak son zamanlarda önem kazanmıştır. Bu çalışma, öğrenci algılamalarının ...
Teachers' questions : do they encourage critical thinking?
(Anadolu Üniversitesi, 2007)
Günümüz toplumu bilgi ve teknoloji toplumu olarak adlandırılabilir. Bu toplumda yer alan her bir bireyin, teknoloji ve bilgiyle baş edebilmesi için eleştirel düşünmesi ve düşüncelerini başkalarıyla paylaşması gerekir. Bu ...