Ara
Toplam kayıt 10, listelenen: 1-10
Teachers' oral corrective behaviours in grammar lessons and learners' reactions to feedbacks received
(Anadolu Üniversitesi, 2006)
Bu tez araştırması, öğretim elemanlarının yabancı dil sınıflarında kullanmış oldukları dönüt verme teknikleri ile öğrencilerin bu dönütlere göstermiş oldukları tepkiler arasındaki ilişkiyi araştırmayı amaçlamaktadır. Öğretim ...
A study on comparison of grammar consciousness-raising tasks and traditional teacher-fronted grammar instruction on teaching modals in English
(Anadolu Üniversitesi, 1998)
Bu çalışma, Türk öğrencilerinin zor bir dil bilgisi yapısını doğru, anlamlı ve uygun bir şekilde kullanabilmeleri için, Geleneksel Öğretmen Odaklı Dil Bilgisi Derslerine (Traditional Teacher Fronted Grammar Instruction) ...
Processing instruction through structured input activities and output practice activities : a study on causative ınstruction
(Anadolu Üniversitesi, 2005)
Bu çalışma ettirgen çatıyı 3 farklı gurupta, sadece yapılandırılmış girdi alıştırmaları, yapılandırılmış girdi alıştırmaları + üretim alıştırmaları ve ileri seviye "Focus on Grammar"da bulunan alıştırmaları kullanarak ...
The effects of written corrective feedback on Turkish EFL learners' use of state verbs : an experimental study
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
İngilizceyi yabancı dil olarak öğrenme süreci çaba gerektiren zorlu bir süreç olduğundan dolayı, öğrenciler tarafından bu süreçte yapılan hatalar yabancı dil olarak İngilizce öğrenme ortamlarının doğal parçalarıdır. Bu ...
The effect of language games on learning irregular past tense verbs : a study vith 9th grade Turkish students
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
Yabancı dil eğitimi olarak İngilizceyi öğrenen Türk öğrencileri için düzensiz fiillerin öğrenimi yorucu ve zor bir süreçtir. Düzensiz fiillerin karmaşık ve tahmin edilemeyen yapılarından ve Türkçenin kurallı yapı bilgisinden ...
The use of ergative verbs by Turkish learners of English
(Anadolu Üniversitesi, 2000)
Bu çalışma Türk öğrencilerin İngilizce kılıcısız geçişsiz eylemleri nasıl kullandıklarını ve bu eylemleri kullanırken ne tür hatalar yaptıklarını ortaya koymayı amaçlamaktadır. Ayrıca bu çalışmada, bu tür eylemlerin ...
Reflections on grammar course book : listening to students' voices = Gramer ders kitabı üzerine yansımaları : öğrencilerin seslerine kulak vermek
(Anadolu Üniversitesi, 2004)
Yansıtmanın öğrenme süreci üzerinde önemli bir rolü vardır ve dil sınıflarında yansıtmanın rolü giderek ilgi çekmektedir. Yansıtma bize öğrencilerin ne düşündüğünü, hissettiğini ve neye ihtiyaç duyduğunu görmemiz açısından ...
The effectiveness of task-based teaching on students' learning of English relative clauses
(Anadolu Üniversitesi, 2003)
Bu çalışmanın amacı iki değişik öğretim yöntemi olan geleneksel dil öğretimi yöntemi ile çalışma temelli öğretim yöntemini kıyaslayarak hangisinin daha etkili bir yöntem olduğunu bulmaktır. Geleneksel öğretim yönteminin ...
Do Turkish teacher trainees avoid English phrasal verbs? : a study with the students of elt department, Anadolu University
(Anadolu Üniversitesi, 2007)
Gerek ikinci dil olarak İngilizce öğrenme ortamında, gerekse yabancı dil ortamında İngilizce'yi öğrenirken parçalı fiiller öğrenilmesi güç yapılardır. Bu araştırmanın amacı, Anadolu Üniversitesi, İngilizce Öğretmenliği ...
Motion event descriptions in English by Turkish EFL instructors
(Anadolu Üniversitesi, 2009)
Son yirmi yılda, devinim eylemleri ve farklı dillerdeki tanımlanmaları alanında yapılan çalışmalara yönelik ilgi giderek artmıştır. Bu ilgi, dilleri, belli bir anlamsal yapıyı dilbilimsel ve sözcük açısından bölümlere ...